msö

Alla inlägg under juli 2010

Av marie-sofi överholm - 15 juli 2010 16:14

Glömma och förlåta, det blir nog bäst så. För det är det jag vill, men det är inte alltid så lätt. Jag kan inte förstå och du kan inte förklara för mig heller. Det kommer att bli svårt, men jag lovar att göra mitt bästa. Det kommer att vara många dagar med tårar, men det går väll över så småning om. Jag antar att känslorna alltid fanns där, dom behävde bara påminnas. aj<3



Har jobbat idag, det va jätte jobbigt. 140 frukost gäster, det va barn överallt. Fick god lunch så då gjorde det ingenting. Mamma kom och hämtade mig som vanligt, kom hem och möttes av en galen hund! Tog fram kopplet och han vart ännu mer galen. Han hade nog saknat mig i guess. Ska hjälpa mamma i stallet nu, blir tidigt ikväll eftersom det är jobb 06.00 i morgon. Tjing!

Av marie-sofi överholm - 12 juli 2010 22:48

Vet inte vart jag ska börja, inte sluta heller för den delen.

Är djupt sårad, besviken och helt krossad.

Hur kunde du?

Av marie-sofi överholm - 11 juli 2010 15:10

Kom nyss in ifrån en svettig jogging runda.. Inte det bästa vädret att springa i när det är så här varmt! Har jobbat idag, ganska lung dag bortsätt i från alla fyllon.. Fick till och med ringa ambulans för att det va en kille som hade deckat i korridoren. Ja mena hur kan man drick sig så redlös? inga problem tycker nog de flesta. Frågan är jag vad som är så roligt med det hela? I don't get it.


Annars så mår ja väll bra, eller?

Börjar bli ganska leds på alla lögner som spottas rakt upp i mitt ansikte.

Och du kallar det kärlek?

Av marie-sofi överholm - 9 juli 2010 11:51

Godmorgon! Fick verkligen sova ut idag, så skönt. Väntar på att mamma ska bli klar så vi kan åka in till stan och köpa en GF biljett. Bättre sent än aldrig, eller hur?


Jag vet inte alls vad det är med mig nu förtiden, känns som om jag insåg vad jag verkligen kände i onsdags, eller gjorde jag det? Helt sjukt att man inte vet vad man vill eller vet eller känner. Får ta en prommenad och tänka på saken. Har dessutom ett annat beslut jag måste fatta inom nästa vecka, fifffffffffffän. Vad vill jag?

Av marie-sofi överholm - 8 juli 2010 18:28

I dag så känns livet hårt, jobbigt och rent utsagt förjävligt! Bakfull som ett jävla as, jungeldunk och dålig mage så det bara skriker om det. Men det va det värt, för kvällen vart lyckad. God mat och det bästa sällskapet, mina fina vänner. Tur att det vart tacos över så att man fick nått i magen idag. Blev inte så värsta sent igår, kvällen slutade.. ja det behöver vi inte gå in på här. oväntat va det iaf.


Ska på bio ikvl, sex and the city 2. Har längtat efter att få se den och nu äntligen. 


Fick lite pressenter av girlsen, tack så jätte mycket!

Av marie-sofi överholm - 6 juli 2010 21:08

Blir ett kort mini inlägg, tänkte bara informera om att jag lever. (som om jag inte brukar göra det då?)


Ska sova nu, jobb i morgon!

puss

Av marie-sofi överholm - 4 juli 2010 15:55

Fick en massa money i går när jag fyllde år, så skulle gära villja besöka birsta så jag kan shoppa lite! Fick ett presentkort på intersport av mormor och morfar, dags att inhandla en massa träningskläder. Blev helt slut av promenaden, så sitter bara och slappar just nu. Börjar bli hungrig, kanske för att jag känner doften av grillat. Brolle verkar dock inte alls trött, han springer omkring som en dåre och jagar flugor,, Stackarn måste tycka att det är så varmt nu, han har super tjock päls. Kanske är dags att klippa av han lite.


Går omkring och funderar mest hela tiden, vad ska jag göra de kommande året?  Har fått ett erbjudande, som lockar faktiskt. Men då innebär det flytt.. Cirkus 50 mil härifrån. Är jag verkligen mogen att skilja mig i från mammsen? Hon som ställer upp och hjälper mig med allt.. i don't know asså. Får nog fortsätta att gå omkring och fundera, har ingen bråska med att bestämma mig.

Av marie-sofi överholm - 4 juli 2010 13:56

Det gick jätte bra att jobba i dag, slet som ett djur gjorde ja. Fick en glass som belöning, men den gav jag bort till mamma. Då blev ju hon glad. Jag sitter ist och mumsar på lite av det godiset jag fick i går. Jag börjar bli glömsk, borde kanske börja skriva dagens göra lappar. Har en massa saker som ska göras ikvl, färga utväxt, bada brolle osv. På tak om brolle, ska ta ett varv runt böle sjön med honom och ipoden nu, later!

Ovido - Quiz & Flashcards