msö

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av marie-sofi överholm - 20 juli 2010 21:22

Har varit och tränat ikväll, fotbollen har dragit i gång efter uppehållet. Övningskörde hem till mormor efter det, gick riktigt bra. Fick med mig lite jordgubbar därifrån, hemodlade. Sitter nu hemma hos acke och funderar på om jag ska äta upp dom? Får nog bli så, ha en bra kväll!

Av marie-sofi överholm - 20 juli 2010 15:49

Äntligen så har jag köpt en ny bikini. Det blev en marin blå, en enkel sådan. Alla badkläder är typ heöt slut, så det va svårt att få tag i en.

 

Av marie-sofi överholm - 20 juli 2010 13:52

Har nog aldrig haft så här starka känslor!

Av marie-sofi överholm - 20 juli 2010 10:20

Godmorgon! Har nyss petat i mig frukost, ska snart gå ner till stan för att träffa acke. Han ska skjutsa hem mig på hans lunch, snäll som han är. Det verkar vara fin väder idag, kanske att man ska dra på sig bikinin och lägga sig i solen? Är så sämst på att ligga och steka, har inte tålamod till det...

Ovido - Quiz & Flashcards