msö

Alla inlägg under oktober 2011

Av marie-sofi överholm - 25 oktober 2011 20:52

wåpp, känns som om jag tränar och tränar men det händer ingenting! Blir bara tröttare och tröttare, när ska kurvan sluta gå neråt och börja peka uppåt? Vill ha dagar när allt går lätt. Fast det är ju i februari jag ska vara bra då det är slutspel, det är då ja ska ha min form topp. Så jag får väll lida lite tills dess då! Fast ja ha ju producerat, 17 baljor, men allt känns ändå tungt.. Ryck upp mä då!


Jag ligger och lyssnar på adele, hur bra är inte hon? Sjuk!

Håller dessutom på och kikar efter coola utklädnader.


Men hurrni, nu ska jag sova. Jobb i morgon. Godnatt!

Av marie-sofi överholm - 16 oktober 2011 20:50

Ligger i sängen och slöar, har ätit så mycket chips så magen gör spräng ont! Har haft en riktigt trevlig helg, i fredags så kikade vi lite på sundsvalls matchen, dom tog första segern för i år! Efter det så plockade jag upp bälla och åkte till anna och myste lite. I går så sov ja, riktigt länge. Fys tester hela dagen på gärde och efter det så for jag till bff och myste med henne, anna, bälla och virre! Idag har ja varit på gärde hela eftermiddagen, har ont i knät så har inte tränat. Men vad gör man inte när man inte har något liv, då åker man och kollar på träningen... Planerade lite bus också, kommer bli grymt! I veckan väntar en massa träningar som vanligt, så ja hoppas att knät blir bättre, annars blir jag ledsen..Sen har jag sjukt ont i ena låret, kan det va så att någon klämde lite hårt igår kanske? Förmodligen



Ska slå på lite skön musik, fundera lite och gosa med hjärtat! ciaaaaaaaao

 

Av marie-sofi överholm - 5 oktober 2011 22:08

Det blir långt mellan gångerna nu hurrni!

Har tränat mitt 6 pass ikväll, i morgon väntar två till och på fredag har vi träningsledigt. Snacka om att veckorna går fort, det är snart helg igen. På lördag tar vi emot Björklöven på hemmaplan, och på söndag är det dags för träning igen. Det är tufft att lika på topp satt säga.


Nu ska jag sova, finns förmodligen inget bättre!

Ovido - Quiz & Flashcards