msö

Alla inlägg under maj 2011

Av marie-sofi överholm - 31 maj 2011 23:11

Vart ska jag börja tro, teori igår och öppkörning idag. Klarade det galant och får mitt körkort hemskickat nästa vecka. Är såklart jätte glad och stolt över mig själv, bättre sent än aldrig liksom. Gick till pappas jobb direkt efter öppkörningen och lånade bilen, körde en tripp ut till mormor. Fick lite pengar av henne så ja kan köpa mig nått fint. Efter träningen så for jag, issa och pia och käkade en sallad och sedan vidare på en promenad. Vi smider planer inför helgen, kommer bli grymt.


Annars så känner jag mig svag och känslig. Har känslor för någon som inte alls förtjänar det, för någon som ja inte alls borde bry mig om. Jag kan inte sluta bry mig, hur mycket jag än vill och borde. Herregud, jag brukar lära mig av misstagen men tydligen inte den här gången. Men jag ska sluta bry mig, jag måste.

I mornbitti bär det av till plajjan, måste bättra på färgen lite! Nu blir det sängen, gnatt

Av marie-sofi överholm - 29 maj 2011 15:18

Fifän, mår inte okej.

Vilken helg det blev, helt sjuk.

Grillade hemma hos mig med några girls i från laget i fredags, så jäääääävla kul. Igår så satt jag anna och bälla hemma hos anna och mös, blev såklart memento som vanligt! Jag har så underbara vänner, vi har alltid så kul. I går vart vi bjuden på både de ena och de andra av en av killarna i baren. Gratis är gott! Blev väldigt sent, fick sällskap hem så de va ju grymt. Nu ska ja plugga resten av kvällen/natten, i morgon är det dags! CIAO

ops

Av marie-sofi överholm - 28 maj 2011 11:37

jag går och dör en stund, hörs hej!

Av marie-sofi överholm - 26 maj 2011 14:46

Har städat, diskat, tvättat, promenerat. Duktig tjej, jag kommer att bli en perfekt hemma fru åt min miljonär. Ska dessutom laga mat idag, jag och mamma ska lyxa till det med grillad kyckling, pappa jobbar kvällen så det blir bara jag och mami. Skön torsdag!


Hoppas på fin väder i morgon, h-brudarna kommer hit och vi ska grillmysa. Har planerat att vara barbent, så det få gärna vara en minst 20+, deal?

Av marie-sofi överholm - 25 maj 2011 20:22

Det är onsdag, alltså snart helg. Är det bara jag som tycker att veckorna springer i väg? Idag har alla 92or mösspåtagning, alltså så va det ett helt år sen jag stog där på torget och slängde mössan. Tiden bara rinner i väg. Och vad gör ja med livet, ingenting för tillfället. Borde kanske ta tag i det snart?


Annars då, jo ja "pluggar" och står i........

Det är väll det ja borde göra kanske. Men ist så ska ja fika lite och sen måla naglarna, viktigt!

Av marie-sofi överholm - 24 maj 2011 14:06

Satan i gatan va det blåser ute, får hoppas att det lugnar ner sig tills i kväll då det är match dags! Derby hemma mot Sund, blir nog en riktig köttar match.


Nu ska jag käka lunch och sen göra lite nytta, tjing!

 

Ovido - Quiz & Flashcards