msö

Alla inlägg under oktober 2009

Av marie-sofi överholm - 30 oktober 2009 15:50

Blir hemma i helgen, förstog nästan det eftersom jag har ätit antibiotika den här veckan. Mina lungor kan behöva vila lite till! Men fan, besviken blev jag endå.. Ville verkligen spela i helgen, men får vänta tills nästa helg ist! SUCK.


Det blir dunder utgången ikväll, mys hos lizen och sen krogas. Muuuums, baby ska också på lyset ryktas det om, kanske man får dansa lite då!Är ganska så slut, bröstkorgen värker lite, ska knapra lite alvedon och ipren så kanske det blir lite bättre.


Seya in the dark!

Av marie-sofi överholm - 29 oktober 2009 15:56

Kom hem från staden för en stund sedan, har fikat med zoffan. Ska göra/hitta 30 recept tills på måndag, hur ska det gå? Crap......... Har idag och i morgon på mig, ska förhoppningsvis på hockey i helgen så hinner inte leta recept då precis.


Ska lägga mig framför tvn å ba tare lungt, träning ikväll<3<3<3

Av marie-sofi överholm - 28 oktober 2009 17:30

Dom här lediga dagarna bara springer iväg.. Har en massa jag borde göra, ska träffa zoffan i morn iaf och ta tag i UF! Kan behövas jobba lite om vi ska bli klar nån gång. Ska äntligen få träna i morgon, som jag längtar! Ikväll ska jag bara ta det lungt, kika på film med baby osv.


LATER

Av marie-sofi överholm - 25 oktober 2009 22:41

I felt like dying, until you saved my life

Thank God I found you, I was lost without you. My every wish and every dream, somehow became reality!


Helt galet kär, galet lycklig dessutom.

Går helt enkelt inte riktigt att förklara!


Av marie-sofi överholm - 25 oktober 2009 11:57

Hade grymt kul igår, hallsade power kings så jag skulle orka kvällen! Den blev lång, kom hem halv tre.. Så är lite trött idag, men det va värt de. Åt taco buffé och sedan åkte vi hem till nisse och roade oss. Så jäkla roligt och vara nykter när alla andra är dö fulla! Vid elva så åkte vi in till stan och gick på gamla espan. Roligaste på länge vill jag lova, dansade så att fötterna gjorde ont. Har dock blivit välldigt dålig i magen av antibiotikan, kunde inte sova alls i natt hade så ont i magen. Är meningen att jag skulle på fotbollsavslutning i kväll men får nog stå över det. Ska bara ligga i sängen och ta det lungt, och förhoppningsvis snart bli frisk. Har dubbel möte borta nästa helg så det gäller att vara 100 tills dess.


Ska dra med acke ut och ta lite luft sen ska vi kika på en massa filmer, mys söndag<3

Av marie-sofi överholm - 24 oktober 2009 10:04

Godmorgon! Har sovit så jäkla skönt inatt, det va ett tag sen man fick sova som en stock. Va på vårdcentralen och fick antibiotika, tog blodprov osv. Det där med nålar är inte min grejj, tur att jag hade mamma med mig!18 år och än är jag inte vuxen, mamma ska med överallt (nästan).


Igår så följde jag och acke med päronen på trav till Östersund, det va ju min pärla som skulle starta. Han visade verkligen vart skåpet skulle stå, han vann med 3 längder och bara utklassa alla andra. Thats my man! Han fick sjukt mycke morötter efteråt.


Idag ska jag bara ta det lungt, får inte träna på sju dagar så ska ta mig en prommis ist. Ikväll så blir det Bite Line och kolla på hockey med laget, 18+ eftersom dom yngre är på region. Blir nyktert eftersom jag äter antibiotika, tänker inte riskera något i onödan.


NU: Väcka sömntutan som ligger sten död i min säng.

Av marie-sofi överholm - 21 oktober 2009 15:06

Ska jag träna idag eller inte? Dagens dilemma. Med tanke på vad ont min bröstkorg gjorde sist så bör jag avstå, men det lutar nog emot att jag ska träna ändå..

Hade innebandy på gympan i morse, så jävla roligt! Förutom att bollen stuttsar så mycket, inte som en puck precis. Har bara haft gympa och möte med våra UF rådgivare idag. Blev ganska piss off när jag såg att bussen gick 14.40 när jag slutade 13.15 Så fick gå på stabn och glo, trött och sliten som ett as.


Ska värma lirw svartvinbers saft och lägg mig och dö en stund.

Av marie-sofi överholm - 20 oktober 2009 16:03

No shit, har skit kul. Mormors dator är så rolig, massa små saker som förgyller min dag!

    

HAHA, skit kul.



Ovido - Quiz & Flashcards