msö

Alla inlägg under november 2011

Av marie-sofi överholm - 20 november 2011 21:11

Har haft en riktig mys helg. Match mot Ånges pojkar i fredags, det blev vinst med 5-8. I går tog jag med brolle på en riktig lång promenad, gud så glad han blev som vanligt! Middag och mys i stan på kvälls kvisten. Idag har jag sovit, sovit och latat mig hela dagen. Har blivit en hel del tv tittande vilket är ovanligt för min del. Det blev alltså en nykter helg och träningsfri helg.


Nu ligger jag i sängen och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik, lyssnar på Adele och bloggar! Just nu är det paus på tvn så då hinner jag skriva lite. Angående mitt förra inlägg så tänker jag bara hålla käften och inte säga nånting! Bjuder på några bilder istället, njut!

           




Av marie-sofi överholm - 14 november 2011 21:47

Jag har mycket jag skulle villja skriva, har en massa som jag skulle vilja få sagt.

Men finner inte ord att uttrycka mig, så jag drar ut på det. Det kanske kommer någon dag framöver, när jag känner för det!


Cia så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards