msö

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av marie-sofi överholm - 29 juli 2010 15:24

Jag är trött idag, jävligt trött. Har gått som en zombie hela dagen på jobbet. Eleni som jag jobbade med idag va också jätte trött, vi gick omkrig och finssade för oss själva hela dagen. Åt super god lunch, en sallad i från baguetterian. Det fick mig att bli lite piggare. Strosade runt på stan efter att jag hade slutat, köpte ett par jeans och fyra par trosor. Och jag som ska spara pengar? Det går käpp rätt åt hellvete det..


Har träning ikväll, men kan inte träna.......... suck! Knölen i knät har blivit större? eller så är den bara svullen och irriterad kanske. I don't know. Iaf så kommer acke hem snart med lite middag, blir till att kasta i sig den och sedan så ska vi i väg och kolla på en lägenhet :D hoho, till och med värt en glad gubbe. Hoppas att lägenheten är fin, och billig (a). Fin är den på bilderna, och dyrt är priset! Men man kan ju hoppas. pusssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards