msö

Alla inlägg under februari 2010

Av marie-sofi överholm - 27 februari 2010 15:57

Goddagens gott folk!

Antingen så är det 100 minus grader eller så tok snöar det.. Som tur är så har det slutat snäa och det tackar vi för. Kompis är på besök, han och Brolle lever rövare. Ingen idé att man står i vägen för då blir man över körd! Det blir en lung lördag, match i morgon. Hade velat gått på maskinen men blir ingenting av med det.. Blir soff liggandes framför os istället.


     

Av marie-sofi överholm - 26 februari 2010 22:13

Är helt slagen, skönt med en hemma kväll framför tvn.

Fixade ett MVG på historian härmondagen, känns förjävla bra måste jag säga. Mamma tycket att jag var grym så vi tog en shoppingrunda på stan idag, gick mig ett par nya skridkor!!!!!:D

Kommer man att åka fortare nu då tro? Skulle inte tippa på det...

Bäst var ju på intersport när jag bad han visa några skridskor.

- Ska det vara med taggar?

- TAGGAR?

Är väll ingen jävla is prinsessa..... Pinsamt!

Av marie-sofi överholm - 23 februari 2010 14:43

Förbereder mig inför träning, med lite musik. Har varit ledig idag eftersom det är den där UF mässan och jag har inte UF utan jag har projekarbete. Sov länge länge i morse så känner mig riktigt pigg!


Solade solarium i förrgår, fräknarna ploppar upp som aldrig förr.....

Av marie-sofi överholm - 22 februari 2010 17:17

Termometern står på -25, trodde vi gick mot ljusa tider men ack så fel jag hade! Är yber leds på detta skit väder nu, sommar nu tack. Fast jag har legat under filten hela dagen så jag ska väll kanske inte klaga? Mamma har bakat en skit god kaka, så har vandrat mellan soffan och köket hela dagen tills jag kom på att man kan ta med kakan in till soffan.


Jag är i stort behov utav pengar, är lus pank och vill köpa en massa nya kläder. Ingen bra kombination!


Ska bege mig till soffan igen, ska invänta Sverige-USA matchen.

Av marie-sofi överholm - 21 februari 2010 12:26

Såg ni längdskidorna i går kväll?


OJOJOJ, vilken laginsats!

Av marie-sofi överholm - 21 februari 2010 12:22

Det kommer att bli en skön söndag, kunde dock inte sova lika länge i morse som jag hade hoppats på.. Matchen slutade med en seger igår, med hela 7-2. Vi va krossande bra stundtals. Och inte skickade vi någon på sjukhus den här gången. Kommande vecka blir ganska lugn, tre is pass och ett fys + en match. Skönt!


I går så fyllde mormor 65 år, ska dit idag och äta god middag och fira henne. Brolle får följa med, hoppas han inte spyr ner bilen bara.. Ska hjälpa acke och städa klart på hans rum ist för att sitta här och glo. Later

Av marie-sofi överholm - 20 februari 2010 13:04

Vilken vecka det har varit, men det är idag det gäller.

Luleå hemma, det är bara vinst som gäller!


Veckans andra två matcher slutade med en vinst och en oavgjord.

 

Av marie-sofi överholm - 16 februari 2010 15:40

Min vecka är full proppad, 2 prov, 4 träningar och 3 matcher..

Nästan så att jag ryser bara jag tänker på det! Bloggen kommer

komma i andra hand den här veckan, later!


Ovido - Quiz & Flashcards