msö

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av marie-sofi överholm - 19 juli 2010 13:48

Fasen vilken duktig flickvän jag är! Imponerad av mig själv faktiskt. Har städat hela övervången nu, dags att börja på nerdervåningen. Efter det så blir det en välförtjänt dusch och sen är det dags att börja med maten. Maten står alltså på bordet när baby kommer hem, snäll som man är lixom

Av marie-sofi överholm - 19 juli 2010 10:31

Godmorgon! Har sovit som en stock inatt, jätte skönt. Sitter ensam hemma hos a, han är och jobbar sen klockan sex i morse. Ska överraska honom med att städa hela lägenheten. Ser inte så bra ut här eftersom han har varit ensam hemma i två veckor då hans mamma och lars är i Grekland. Dom kommer hem på onsdag så då måste det ju vara fint här. Har varit här i några dagar nu, saknar min lilla fis brolle. Men som tur är så ska vi åka hem till mig när a har slutat, och vara med brolle en stund. Ta en prommis och leka lite. Kanske blir ett dopp i sjön också? :o Fast tvekar på det, jag är en riktig badkruka..


Hittade en bild på ackes dator, då jag var blond! haha sweet

 


Ovido - Quiz & Flashcards