msö

Alla inlägg under maj 2010

Av marie-sofi överholm - 30 maj 2010 11:10

Ja visst är det så, det är morsdag denna molninga söndag. Har städat här hemma och vart jätte snäll. Mammsen fick till och med en liten pressent, ett örngott som det stå världens bästa mamma på. Hua va snäll jag är, vaknade verkligen på rätt sida idag måste jag säga.


Andreas, Stefanie och Magnus kommer hit sen och ska äta lunch, det blir tacopajj, det ryktas också om att det blir efterrätt. Vi brukar annars äta middag åså när det är morsdag, men eftersom jag ska till östersund på match så får det bli lunch ist. Måste borsta och frisera till brolle lite, han ser ut som en ovårdad liten boll. puss!

Av marie-sofi överholm - 29 maj 2010 20:20

Är jätte trött, och har jätte ont i magen... Har varit på middag hos mormor och morfar, som vanligt så va det sjukt god mat. Åt tills jag dog, och lite till efter det. Fick till och med plats med lite tårta och godis, snacka om att man kommer att rulla fram snart!


Har varit duktig dotter idag, har klippt gräset och krattat lite. Som sagt så har jag lite slaveri göra som måste göras. Ska mysa till det med brolle, slapp kvl eftersom det bär av till östersund i morgon för match!


Av marie-sofi överholm - 28 maj 2010 23:40

Är helt utmattad, trött och smått förvirrad.

Sova hela dagen i morgon låter som en bra idé!

Av marie-sofi överholm - 26 maj 2010 21:44

Student lunchen va värkligen värdelös. Om jag ska sammanfatta den kort så: rundvandring i 2 h och mat i 15 min, sen hem igen. VÄRDELÖST! Men maten va god iaf, åt lax och potatis. Vandrade runt på stan en stund innan jag åkte hem. Måste hålla hårt i små slantarna mina, dom är få!


Ska sova, är så trött! imorgon så ska vi träna på dansen, HP07B

Av marie-sofi överholm - 25 maj 2010 21:51

Har varit och hälsat på bebben, hon är så söt! Nu öppnade hon ögonen också, det gjorde hon inte sist jag va där.


Har varit på birsta med mormor idag, införskaffade mig lite tippar så jag kan fixa naglarna, en underkjol till studenten och en brun utan sol spray. Har dock mycket mer på min inköpningslista som måste bockas av. Studenten närmar med storm steg och allt måste vara perfekt. I morgon så är det lärar lunch, vi ska ut till Galtström. Ska rensa ur mitt skåp också. Kan faktiskt inte fatta, har gjort mitt sista i skolbänken, helt sjukt! Jag började ju nyss i ettan? Fast jag klagar inte, skönt att slippa skolan.

Av marie-sofi överholm - 24 maj 2010 13:45

I natt så kom lilla Nomi till världen, är världens stoltaste faster just nu!! Ska åka och hällsa på lite senare, har även köpt lite pressenter. har haft studentfoto idag som sagt, såg förjävlig ut. Insåg att mitt löshår sög så jag klickade just hem lite nytt. Så nu måste jag slava för mamma framöver, eftersom hon ska betala halva. Lätt värt det måste jag säga.

Ovido - Quiz & Flashcards