msö

Alla inlägg under december 2009

Av marie-sofi överholm - 30 december 2009 21:52

Brolle tar sig fram på TRE ben, han är hallt den stackarn!

Mamma sa att han tydligen hade rammlat ner från köksbordet rakt i sten golvet.. Han har ingenting på köksbordet att göra så det är väll lite rätt åt honom. Men det är ju min lilla ögonsten så lite synd är det om honom, matar honom med godis all the time!

Av marie-sofi överholm - 30 december 2009 16:15

Har haft dålig uppdatering dom senaste dagarna, har haft mycket annat för mig om man säger så. Har bland annat letat som en tok efter en nyårsklänning, hittade till slut en som får duga. Skickade magnus och handla lite gotta i går så nu är allt fixat inför morgon dagen, nyår är lite överskattat med vafan nångång kan man ju slösa på lite extra! Bjude på lite bilder också, känner mig mäkta generös idag..


                

Bild 1, brolle och mira

Bild 2, syskonkärlek på hög nivå

Bild 3, mina nya fina lakan jag fick av mammsen i julklapp!

Bild 4, acke sliter och river paket

Bild 5, min morfars pappa helmer på julafton, och brolls

Bild 6, julaftonspännis

Bild 7, my self på juldagen, julbord hos farmor

Bild 8, me and my babyboY<3



Av marie-sofi överholm - 26 december 2009 23:47

Mys dag på birsta, shoppade en hel del saker. Åt tacos till lunch, inte helt fel vill jag lova. Hade lite bestults ångest över vad vi skulle göra i kväll. Det blev en sväng på stan med elin och robert med några drinkar. Nu ska jag krypa ner brevid baby i en ny bäddad säng, godnatt!

Av marie-sofi överholm - 25 december 2009 14:07

Jag och acke sitter och puffar varandra på facebook hela tiden.. Fråga mig inte varför, det är inte ens något roligt med det hela. Men endå så fortsätter vi dag in och dag ut..


Julafton vart helt okej innan det var färdigt, fast att det inte såg ljust ut.. Mamma hade gjort ett kanon jobb med julbordet, mätt som en plätt blev man. Fick jätte bra julklappar dessutom, en ny kamera, sägkläder, kläder, presentkort, pengar, skor osv. Och vem hade rivit ner granen i morse? Kulor låg krossade på golvet och granen va helt sne. BROLLS?


Ikväll så ska vi på jul bord hos farmor med hela feta släkten, mMumummmmss. Förmodligen det bästa med hela julen!

Av marie-sofi överholm - 23 december 2009 18:59

Tanken slog mig precis, att jag i morgon kanske inte känner smaken av julmaten? Jises, vissa straffar gud på engång...


Ska damsuga så att mammsen blir glad och sen så ska vi dricka glögg och klä julgranen.

Av marie-sofi överholm - 22 december 2009 16:24

Känns inte så särskilt okej att vara dyng förkyld två dagar innan julafton.. Vilken mardröm! Det får duga att bara kunna andas med munnen, ja mena det kunde ju ha vart värre.... Blir ingen träning ikväll för min del, hade planerat in en promenad idag men det va ju så satans kallt ute så jag vägrade.. Jag blev soffliggandes halva dan ist.

Brolle är die hard i sin badrock!

Av marie-sofi överholm - 21 december 2009 11:28

Åkersviksskolan håller på att förvandlas till ett fjortisparadise!

fjortis 1: vi går och köper julklappar efter skolan, fnissss

fjortis 2: ja, jag vet inte vad jag ska köpa till min pappa!!!!!!!

fjortis 1: Vad gillar din pappa för nått då? Min gillar blommmmor

fjortis 2: Nämen gud va gulliiiigt!

fjortis 1: årechoklad är gott, det kan du köpa.

fjortis 2: Men det är så svinit DYRT, shit asså

fjortis 1: Vad kostar det då?????

fjortis 2: Jag vet inte..


Virre medelade nyss att  det kostar typ 50 kr........ gud vilken DYYYYR julklapp

Ovido - Quiz & Flashcards