msö

Alla inlägg under december 2010

Av marie-sofi överholm - 31 december 2010 14:11

Vi är inne på den sista dagen detta år, knas. Det här året har gått sjukt fort.. Har hänt en massa detta år, både bra och dåliga saker. Livet går ju lixom upp och ner, både med och motgångar. Det absolut bästa med året va nog att jag blev faster, till världens finaste Nomie! Hon är helt underbar, hela hjärtat smälter när man ser på henne. Det sämsta med året är nog mina skador, att man aldrig få vara hel?


Ska göra mig i ordning, duscha och fixa lite. Kanske visar en nyårs outfit senare, tjing

Av marie-sofi överholm - 30 december 2010 00:00

Vad gör jag vaken nu? Ja borde sova, fast har en känsla av att jag endå inte kommer kunna somna.. Magen svider som fan, vet inte vad problemet sitter i. Magsjukan is gone, men endå gör det ont? Kanske för att jag inte ätit mer än en talltik med gröt och donken, men är ju heller inte hungrig.. Denna mage alltså, kanske kan man köpa en ny nånstans? För många frågor nu tycker ja..


Nyår då, kommer att firas hos anna (som alla andra år). Kommer att bli sjukt mysigt, och vi kör som vanligt all in! Lär ha bloggtorka några dagar nu, så får väll passa på och önska all ett gott nytt år. Så här någon dag för tidigt.


pussssssss

Av marie-sofi överholm - 27 december 2010 12:29

Beskriver mitt liv just nu med två ord, åt helvette! Har magsjuka, är snorig och jävlig. Kan inte äta nånting, allt kommer bara upp igen... buhu!

Av marie-sofi överholm - 25 december 2010 12:24

Jag sitter och myser i min nya morgon rock som jag fick av mamma, hur skön som hellst! Fick en massa bra julklappar, pengar, byxor, en hockey trunk, klipp maskin till brolle,ljus osv. Fick en massa saker, tänkt att man varit så snäll i år. Dock så kom det ingen tomte, lite besviken faktiskt.. Fast det är ju jag som brukar vara tomte och i år så orkade jag inte, så får väll skylla mig själv.


köpte en liten julklapp till mig själv också, nya skor!

 

 

Bild från i går


Ska på julbord hos farmor idag och efter det så blir det partajjjjjjjjj med anna och bällsi! peppad, oyes

Av marie-sofi överholm - 23 december 2010 12:44

Goddagens! Det är den 23de i dag, alltså den 24de i morgon och det vill säga JULAFTON. Jag tänker inte förneka det, jag längtar!! Jag älskar julen, och nu när det har kommit så mycket snö så är den ju perfekt. 


Hur kommer eran jul att se ut? Ungefär så här blir min:

Först så blir det jul lunch hemma hos mamma och pappa, gröt och skink macka. Sen så blir det lite slappa och mys bara, och självklart kalle anka! Vid fem så ska jag pappa och magnus bege oss till mormor och morfar och äta jul middag där och umgås lite. Mamma jobbar i från 2 till 8 på julafton, därför så ska vi andra till mormor. Andreas, setefanie&nomie firar julen hemma hos dom med Stefanies mamma med familj. När mamma slutar jobbet så åker vi hem till andreas&stefanie och umgås med dom också, öppnar paket osv. Det va den julen det, haha, i små drag. Längtar till juldagen också, julbord hos farmor(tradition), och efter det utgång!


Nu ska jag klä på mig 100 lager med kläder och sen kommer mamma och hämtar mig. Ska försöka sälja slut på dom sista julgranarna, så ni som är ute i sista minuten, kom till k-rauta för där står jag och säljer och förmodligen FRYSER....


 

Fast har ju införskaffat mig en björnpuppa, satt det ska nog gå bra.

Av marie-sofi överholm - 22 december 2010 23:15

Jises, är super stressad. Konstigt, med tanke på att jag inte har något att vara stressad över? Är väll stress magen som spökar, den tål ju ingenting den rackarn! Har råkat vänt på dygnet lite, that sucks. Acke ligger och sover, så jag sitter här i min ensamhet och gör, ingenting.. Är inte trött heller, inte det minsta. Ska ta mig lite saft och sätta mig framgör tvn, gissar på att jag lär somna där också, nångång inatt.


Men hurrni, snart är det jul! woho

Av marie-sofi överholm - 19 december 2010 18:52

Det blev en hård kväll igår, men sjukt kul vare!

 

Av marie-sofi överholm - 18 december 2010 12:48

Tjenis penis! Jag sitter och väntar på att acke ska komma hem, är så tråkigt att vara hemma själv.. Hade det jätte mysigt hemma hos mamma i går, käkade tacos och åt en massa knäck. Vi kollade på en lång film och sedan åkte vi hem och sussade. Brollebus hade saknat mig som bara den, helt galen va han. Men gissa om jag hade saknat han med, jajjemen.


Ska ta en tur på birsta, sen träna. Och ikväll så bär det av till emma på lite partajjj!


Ovido - Quiz & Flashcards