msö

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av marie-sofi överholm - 25 juli 2010 21:52

Jag sitter hemma i berg, har lyckats slita med i från a, han är sjuk den stackarn. Jag mår inte heller så bra, lite febrig i kroppen.. Övningskörde hem i från han, det gick jätte bra. Har haft sovsällskap nu i typ två veckor i rad, och nu så ska jag sova själv. Fast jag har ju brolle, han sover gärna i sängen. Hellst på kudden också, söt som han är. Fast ingenting slår att ligga brevis världens bästa, ingenting! Tänkt att jag kunde få tillbaka dom där starka känslorna som jag hade för tre år sendan, nykär lixom. Helt underbart! Vi håller på och letar lägenhet förfullt, hoppas vi hittar någon bra och fin.


Funderar starkt på att gå och lägga mig, eller slå på en film? Brolle är jätte blöt, så han får nog sova på golvet endå, fy vad ledsen han kommer att bli.

puss

Ovido - Quiz & Flashcards