msö

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av marie-sofi överholm - 18 juli 2010 12:43

Godmorgon! Jises vilken kväll det blev i går, hoppade inte i sängen fören halv fyra tro ja? Hade det jätte mysigt här hemma hos a med jon och hans tjej emma. Satt ute hela kvällen och myste. När klockan va halv tolv så tog vi en taxi in till stan, jon och emma gick hem medans jag och a vandrade till Allstars. Inge vidare drag där, men vad kan man förvänta sig så här helgen före löning lixom. Fick iaf träffa min BBF, janna. Partypinglan nummer 1. Träffade några vänner till a också, trevligt. Fick veta ett och annat, men vad ska man tro på igentligen? Tror inte på så värst mycket som folk säger nu för tiden, det är ingen idé har jag lärt mig.


Ska dra på mig bikinin och gå ut och steka, trots att det blåser. puss

Ovido - Quiz & Flashcards