msö

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av marie-sofi överholm - 1 juli 2010 20:34

1. en sur liten fis brolle (avensjuk för att alla ville pussa på nomie)

2. prinsessan själv<3

3. gammel mormor och nomie


Jag börjar bli bättre, wiho! Man får leva på ipren lixom. Blev birsta med mamma, vi strosade runt där ett bra tag. Fyndade lite, byxor i från Vila 100:-en svart och en vit tröjja i från gina tricot cirka 70:-/st och en svart jacka i från Vero Moda 300:-

     

Av marie-sofi överholm - 1 juli 2010 14:18

Fifän, mår inte alls så särskilt prima..

Jobbade 05.30-14.00 igår, kände mig lite halv hängig men inte mer än så. Mötte upp bälla på stan då jag hade slutat, dra mig bak länges va sliten jag kände mig. Kände mig som en blanding mellan en alkolist och en kärring på 80+, jävligt illa vill säga. Det blev bara värre och värre, så någon träning blev det icke. Fick ringa mamma och hon kom och hämtade mig, kunde inte ens gå till bussen! Kom hem och slockande i soffan med högfeber. Har inte haft feber på typ fem år. Sov hela kvällen, kollade på en film och sen så sov ja hela natten. Mår bättre idag, men känner mig endå som skit. Fick iaf med mig ett nattlinne hem, brukar inte sova med kläder(pyjamas,nattlinne,trosor osv) men det va så fint så jag kunde inte motstå det. Köpte även den berömda baseball jackan i från gina, så otroligt skön och snygg! Har kikat på en jätte fin blus ifrån gina, som hade den inte i stan så får hoppas att den finns i birsta. Om jag mår bättre ikväll så ska jag och mamma åka dit och kolla.

    

Ovido - Quiz & Flashcards