msö

Alla inlägg under september 2010

Av marie-sofi överholm - 30 september 2010 18:06

Jag är trött, helt slut, färdig, och jag saknar min mamma!


Har haft en sjukt dålig dag, en dålig vecka i huvetaget. Är ledig i helgen vilket ska bli så skönt!! Har bjudit hem tjejerna i morgon för lite fest, och på lördag så är det lagavslutning. På söndag väntar seriepremiär, lääääängtarr. Blir nog en bra helg. Ska lägga mig och sova, har träning klockan nio...

Av marie-sofi överholm - 21 september 2010 15:54

Sitter hemma i min ensamhet och snorar, finns inte mycket att göra idag. Har varit ut med brolle på några prommenader, badat skumbad, ätit, sovit, kissat, kikat på tv, osv. I morgon ska jag jobba, hoppas det går bra och att jag inte dö på kuppen.


Det är så mycket jag känner att jag saknar idag! Jag saknar skolan, alla klasskamrater (nästan alla, finns vissa undantag), jag saknar att bo med min mamma, jag saknar all motivation som förut fanns, jag saknar allt spontant, jag saknar den där magiska känslan. Det va en del av det jag saknar, det finns så mycket mer att rabbla upp men orken till det finns inte.

Men endå så är jag så glad, för jag har världens bästa familj, finaste sambon i världen, skönaste vännerna, sötaste doggen osv osv. Ska inte klaga!

Av marie-sofi överholm - 20 september 2010 14:22

Goddagens!

Jag är ingen bra bloggare, har lixom inte tid att blogga känns det som. Men ibland så är det skönt, att skriva av sig lite. Är jätte förkyld för tillfälligt, så himla tråkigt.. Har en massa träningar jag vill hinna med, men det går ju inte. Ska jobba hela veckan dessutom, tis-sön. Pratade med chefen förut och hon tycket att jag skulle vara hemma i morgon. Så blir väll ons-sön ist. Om jag mår bättre på onsdag vill säga! Hoppas, för det är så tråkigt att sitta hemma helt själv. Fast har ju min lilla brolls, sötnosen min ska sova här inatt, så är jag inte själv i morgon.


Idag så ska vi göra curry kassler med banan och ris till middag, gott säger jag! Så jobbigt att laga mat ibland, men det funkar.

Av marie-sofi överholm - 15 september 2010 16:07

Jag har världens sämsta dag, allt kan bara gå och dö

Tack på förhand

Av marie-sofi överholm - 14 september 2010 14:37

När jag tänker efter.

Jag är fan vuxen nu, hur gick det här till som? Har flyttat hem i från, jobbar, sparar pengar, lagar mat, städar, tvättar, diskar osv. SJUKT! Vad ska man laga för mat lixom, blir typ samma tjaffs hela tiden..  Åt kyckling och kroketter i går, det va förjäkla gott. Känns som om jag borde åka hem till mamma och pappa  och äta någon dag så jag får mig nått riktigt gott! Jag borde igentligen laga mat nu, men jag orkar inte! Är helt idé lös och super trött. Så det får nog bli en varma koppen. Har träning klockan fem idag, och eftersom jag varken har körkort eller pengar så får jag prommenera. Lämnade cykeln på gärde i går så kan inte cykla heller.


Bjuder på lite bilder i från helgen, njuuuuuut!

        Som sagt så har jag fått bytt nummer nu när vi har fått nya tröjjor, 21 fanns inte på dom, så fick ta 27 ist............ bög

Av marie-sofi överholm - 10 september 2010 22:21

jises, ligger i en skolsal i övik och funderar.

Är här och spelar hockey cup, Ullas Cup. Har spelat en match idag, det blev förlust.. Shit happens lixom. Nu ska jag nog sova, det är tre matcher i morgon! Godnatt

Av marie-sofi överholm - 7 september 2010 16:01

För er som vill veta, så sitter jag på toan och bloggar. Mysigt, eller inte.

Har tagit på mig promenad kläder, ska snart börja vandra ner till ip för att kika lite på fotbolls träningen. Kan tyvär inte vara med själv....... Min axel har gett upp verkar det som, satt det blir vila för mig. Men en prommis skadar ju inte. Har jobbat idag, och det gick ju inte direkt finemang. Men jag tog mig igenom dagen och så får det nog bli dom resterande dagarna också. Jobbar till fredag sen så är jag ledig i helgen, för då är det ju dax för Ullas Cup i Övik! Satan vad jag längtar. Nej med gu vad jag pladdrar, har ju kissat klart för länge sen!


Later!

Av marie-sofi överholm - 6 september 2010 11:06

Godmorgon!
Jag skulle egentligen jobba i dag, men är förkyld och jävlig. Hoppas att jag kan jobba i morgon, men det ser inte ljust ut. Körde dessutom rakt in i sargen i går, tappade balansen när jag kom med full fart mot mål och slog en vurp och for med axeln rakt in i sargen. Och självklart så va det min nervskadade axel som fick all stryk. Har dommnande fingrar och har svårt att röra armen, thats life!


Brolle sov här i natt, tredje natten för honom i våran nya lägenhet. Han har varit jätte duktig. Just nu så sitter han på ballkongen och morrar när folk går förbi, mongo hund. Ska slappa i soffan hela dagen och förmodligen ta en lång prommenad med brolle om jag orkar.

  Det är våra bästa år på tvn, me like!

Ovido - Quiz & Flashcards