msö

Alla inlägg under juni 2011

Av marie-sofi överholm - 30 juni 2011 22:19

myst med bff och ankorna

blivit fruktansvärt bränd

åkt på torsk...


Det va min dag lite kort. Är lite smått less, så ska ta och sova. I morgon väntas en streessssssig dag på Ibis Hotel, Jehovas är på besök så det är fullsmäckat! Ska även hinna med birsta, mormor, träning och en massa fixning inför lördag, hur skall ja hinna allt undrar jag?

Av marie-sofi överholm - 29 juni 2011 16:11

En fråga, blir man så kallad "vuxen" när man fyller 20?

Isf så måste jag göra något åt saken, fyller nämligen år i helgen.. Mamma skojjar om att hon ska kasta ut mig, "ja du är ju vuxen nu snart"! Vadå vuxen, kommer nog aldrig att hända. Jag har hört att man ska leka så länge man kan, och jävlar vad ja ska leka, hela sommaren!


Ligger just nu ute och solar, ligger på mage. Snacka om att det gör svinigt ont att ligga på låren, dom gör sjukt ont. Körde ett spänst pass igår, som tur är så klarade sig knät ganska bra, men träningsvärken den är fin...


Av marie-sofi överholm - 28 juni 2011 20:16

You said you're just in the crowd

but, yout laughter is way to loud

you fell the darkness rule the light


Your life is complicated too

but, you know just what to do

the light you give is not in you


Hold your head up high
and this pain will die

somehow, somewere, just try

your living in the dark

where no one can see your tears

but, hold your head up high


Can you tell me that i'm wrong

don't keep your broken heart to long

deep inside your growing strong


Look beyond your life today

can you see yourself this way

Av marie-sofi överholm - 26 juni 2011 14:32

Har inte ens klivit upp än, knas. Så skönt att bara ligga i sängen och halv sova!
Körde åt Magnus och Paulina igår, vi hamnade först på nån hippie fest långt inne i skogen, fyfan för all mygg säger ja bara!! Sedan for vi vidare till smedjan, träffade min barndoms kompis Sandra. Hon va full som en kastrull, önskade då att jag också fick vara det, men idag så känns det bara skönt att ja va nykter. Träffade en hel del andra snyggingar också, inte helt fel. Vi drog väll därifrån vid ett ungefär, åkte in till stan och fixade lite grejjer, till slut så va det bara jag och Magnus kvar i bilen, vi tog en sväng upp till viskan och plockade upp två grappar. Bilen började dock krångla på vägen dit, så tog en jävla tid att köra, i högre hastighet så dog gasen typ, så fick köra skit sakta. Men vi tog oss dit iaf, tur magnus är grym på mek så dom fixade till det så vi tog oss hem. Blev sent, blev svinit trött där ett tag, men tog mig hem utan att somna framför ratten, tur de.


Jag ska jobba i morgon.. HALV SEX?! döden...... Efter det ha ja ett möte och sedan så går bussen till Östersund, match dags!


   

Av marie-sofi överholm - 26 juni 2011 04:21

 

Av marie-sofi överholm - 25 juni 2011 16:15

Jävlar va trött jag är, men kul hade vi igår! Spårade väll ur en aning, sånt som hör till ju. Åkte med skönaste taxichaffisen igen, så jävla rolig.


Nu är det dags att tända grillen, det blir go mat idag med!

 

ops

Av marie-sofi överholm - 25 juni 2011 04:43

Jag gjorde precis något jag skulle ha gjort för länge sen, bra marie-sofi nu har vi det ur världen!


Så skönt och välbehövligt!

Av marie-sofi överholm - 23 juni 2011 23:19

Tänkte bara meddela, fick kärring stopp två gånger idag, två på raken! Inge pinsamt alls, nejdå!! Dog, dog lite till och sen dog ja. Min lilla skrutt bil går knappt, måste lagas lite tro ja.. Men varken pappa eller magnus har fått tummen ur rövas än.


Och vet ni, jag saknar Thailand, vill bort ett tag, andas ny luft.

 

Ovido - Quiz & Flashcards