msö

Alla inlägg under januari 2012

Av marie-sofi överholm - 5 januari 2012 23:35

Jag gjorde precis något jag skulle ha gjort för länge sen..
Känns skönt, gamla minnen vill jag inte spara på längre!

Av marie-sofi överholm - 5 januari 2012 00:29

Ligger och knappar med en arm, den andra vill inte riktigt vara med.. Har tränat idag trots min feta förkylning, det gick mindre bra. Slutade som sagt med en arm mindre.. Hoppas det bara är en fet blödning och Inge annat. Mamma har spaklat in den i häst lera så nu är den vit och fin. Går mindre bra och sova, tro ja ha vänt på dygnet lite efter all sen hockey(JVM).. Finalen är ju i morgon så efter det blire tidiga(re) kvällar. Lill Brolle sover, han är så söt min fis!Avrundar mitt korta inlägg.Känslor, vad ska vi med din till?Förstår ingenting, allt va så klart och nu helt plötsligt helt oklartGodnatt

Ovido - Quiz & Flashcards