msö

Alla inlägg under november 2010

Av marie-sofi överholm - 25 november 2010 18:43

What can I do?


inte mer än mitt bästa antar ja.

Av marie-sofi överholm - 24 november 2010 14:29

Det är precis en månad kvar till jul nu, som det lilla barn jag är så längtar jag! Vill ha en massa julklappar, har varit mycket snäll i år så jag föväntar mig en hel del, haha...


Träning ikväll, min ljumske känns finemang så det blir lite gym innan också, najs!

Hittade en länk på hemsidan, referat i från våran match mot hudiksvall förra måndagen. kika in den här!

Av marie-sofi överholm - 22 november 2010 15:29

Jag är på sämst humör idag, har ont i huvudet, är frysen och skulle bara hellst villja åka hem till mamma och pappa.. Känner inget som hellst sug till livet, har lust att skita i allt och bara sova hela dagarna! Men ist för det så väntas en vecka med jobb, tis-fre, träning, tis-tors, match fredag, träning lördag samt match på söndag igen. Hoppas jag kan klämma in en dag hos mamma också, behöver det.. Skulle dessutom villja ut med mina vänner och supa skallen av mig, men det blir nog inget av med det...


Kom hem i från luleå sent i går kväll, har spelat två matcher i helgen. Clemensnäs i lördags, det blev vinst med 0-6. Och i går mot Luleå, vinst med 1-5. Alltså 4 nya pinnar.


Har legat i soffan hela dagen, har en ond ljumske och träningsvärk i hela kroppen. Sitte rnu och kolla på simsons och väntar på bite line pizza! behövs

Av marie-sofi överholm - 18 november 2010 19:06

Oj, vad jag är trött! Sitter just nu bara och fördriver tiden lite, har träning klockan nio. Borde kanske inte träna, men jag vill jag vill jag vill! Har nog något virus eller så i kroppen, och säkert en inflamation i axeln också.. Men jag lever ju, satt det är ingen fara. Gillar ju att gnälla, en jävla massa, thats my thing. Och inte har jag nämt att jag har klippt brolle heller, ajsing. Han blev så fin, en helt ny hund typ. Han är nog världens finaste, iaf i mina ögon.


men du, jag undrar vad som händer på jul, nyår?

Av marie-sofi överholm - 16 november 2010 18:56

JA, jag lever.. Har bara ingen lust att dela med mig att mitt liv för tillfället. Allt är som en berg och dal bana, upp och ner. Går inte in på mer detaljer än så.


Ska ist fortsätta att städa, diska och tvätta, varför samlar man alltid på sig så att man måste göra allt samtidigt?


ciao

Av marie-sofi överholm - 11 november 2010 20:14

allt är bara så jävla jobbigt

Av marie-sofi överholm - 11 november 2010 19:58

Har nyss myst lite i badet, varmt och skönt nu när vi fått kranen fixad! I morgon så blir det en lång dag, därför så blir det tidigt i säng ikväll. Sitter och smörjer in mig och kikar på hockeyen, Sverige suger! Av det lilla jag sett så är dom sämst.

Av marie-sofi överholm - 7 november 2010 12:46

Jag vet inte alls vad det är, men jag känner mig nere.. Vill bara sätta mig i ett hörn och gråta, hela dagen och natten! Allt är tråkigt, allt är förjävligt. Allt suger..


Det är så mycket jag saknar, kan inte beskriva med ord. Har jag kanske gjort några fel val här i livet? Det har väll alla, och vissa ångrar man..


Ovido - Quiz & Flashcards