msö

Alla inlägg under januari 2011

Av marie-sofi överholm - 30 januari 2011 21:27

Känns som om min nacke är av, och som om ryggen är helt sne. Har spelat match idag, vi vann med 1-5 mot kovlands boys. Kovlands isen är förjävla skön, hård och bra. Råkade vrida knät lite,men det gick bra. Fick en klubba rakt i ryggen, men det gick bra. Fick ett stenhård slagskott på foten, men det gick bra. Fick en fin fin tackling, men det gick bra. Slängde mig och slog undan en puck, han som hade den rammlade och föll rakt på mitt huvud, men det gick bra. Hade många målchanser, men det gick inge bra.. Slutade med bara ett ass, illa. Men vi vann ju matchen endå satt. En öm kropp men en vinst, värt det.


Klickade hem en ny bekini i går, åker ju till thailand den 8 mars så man vill ju ha något nytt. Blev en enkel svart ifrån hm, har så många med massa färg och grejjer på så det fick bli en svart den här gången. Lär köpa en massa i thailand också, finns jätte fina där.

Av marie-sofi överholm - 29 januari 2011 22:58

Klockan börjar bli mycket, har varit döds trött hela dagen. Har slumrat till ett antal gånger på soffan, blev nog en timme en gång. Fick döds god middag, potatisgratäng och kött, mumsfillibaaaaabba. Mamma är en stjärna ibland alltså. Har spelat match idag också, fotbolls match! Ja ni hörde rätt, helt sjukt. Har inte rört en boll sen i sommras, och nu skulle man spela match, morgan tvingade mig.. Men det gick bra, vi vann med 10-0 mot alnö, fick inte ens ett skott på mig, typ bara ett halft... Så stod mest och sov, typ.


Har kikat på 2012 med mamma och pappa ikväll. Jag blev fan lite rädd? tönt jag är, men vafan man vet ju aldrig vad som händer i framtiden..


Det dunkar i mitt ena öra? känns som om det rinner något ur det, fast det inte gör det? läskigt..


Av marie-sofi överholm - 28 januari 2011 14:18

I går så va världens finaste tjej på besök hela dagen!

 

Av marie-sofi överholm - 27 januari 2011 13:58

Har en rejäl bloggtorka, tydligen så har man ju en rejäl formsvacka också. Har man måltorka också måntro?

Av marie-sofi överholm - 23 januari 2011 21:34

Jag borde sova, klockan är ställd på 05.00 Ska jobba på ibis. Lite svårt att sova nu med tanke på att jag lagt mig sent hela veckan!


Har varit hemma hos mormor&morfar ikväll, morfar fyller år till veckan så vi firade han idag. Fick jätte god mat och gott fika. Perfekt söndag. I veckan så väntas lite jobb, och en jävla massa träning... Körde rehab med min axel efter ispasset i fredags, snacka om att jag borde köpa en ny axel på blocket eller nått. Min håller verkligen inte måttet så vad som hellst skulle vara bättre. Kunde inte ens "rehaba" med två kilo, det bara knakade och sprakade. Förmodligen så hoppade den där acleden ur led fram och tillbaka. KUL!


Later dudes, måste sussalull

puss

Av marie-sofi överholm - 21 januari 2011 13:13

Börjar med att tacka Jennifer Berggren för det fina slagskottet som träffade insidan av mitt högra lår i går, fyfan vad ont jag har! Fast kanske får skylla mig själv eftersom jag slängde mig och täckte skottet.. Dumt gjort så här i efterhand. Idag så gör jag inte mycket alls, tar det lungt bara och laddar inför kvällen. Isträning&fys och efter det så svider jag om till party dressen och beger mig till jany! Fast blir nog ingen party dress, utan kör nog på jeans och converse ikväll. Alltså inga klackar i taket, fast knas lär det ju bli anyway.


ilskan som jag beskrev i förra inlägget har väll inte gått över riktigt än, är mer leds nu och känner typ varför funderar jag ens? Men fuck, det är ju mitt liv, kan ju inte ge upp för minsta lilla eller.


Bjuppar på en bild på min kärlek, å så fin han är!

      

Av marie-sofi överholm - 18 januari 2011 13:55

Hela min kropp brinner, hela mitt huvud. Är så jävla förbannad, så jävla less! Va fan är det för fel på folk? Är så jävla trött på att bli orättvist behandlad så jag bara vill spy. Im done whit this, pallar inte

Ovido - Quiz & Flashcards