msö

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av marie-sofi överholm - 31 juli 2010 16:46

Är så jävla leds.. Allt är bara värdelöst just nu, precis allt. Självförtroendet är sämst förtillfälligt, så retas inte tack. Pappa tröck i sig all mat som mamma hade gjort, så jag blev utan. KUL! Har ingen skjuts till baby heller, pappa har druckit.. Vilken jävla piss lördag alltså. Funderar på om jag ska ta en spring tur. haha, men hur då som? dödddddddddden.

Fick göra mig lite mat själv, blä





Av marie-sofi överholm - 31 juli 2010 14:33

K/D vs Selånger 14.00

Ja, jag skulle ha spelat match nu. Men det går ju inte, inte med det här knät. Så värdelöst, blir så leds. Måste ringa till sjukhuset igen, och höra vad fan det är som händer. För nu har den växt, big time.

Den sitter alldeles i knävecket, gör sjukt ont när jag har benet rakt. Den ska vara två centimeter stor, men tvivlar på det nu asså.


Ska försöka ta en prommenad sedan, ska göra lite styrka också. Typ nu hade jag tänkt, men är så trött.. Ska hem till acke sedan, vi ska bara ligga och mysa i sängen hela kvällen, bara slappa. Ska jobba i morgon 05.30



Ovido - Quiz & Flashcards