msö

Alla inlägg under oktober 2010

Av marie-sofi överholm - 30 oktober 2010 12:09

Tjena bloggen! Är sjuuuuuukt seg i kolan idag, sjukt! Hade iaf så jäkla kul igår, klassen va här hemma hos mig. Så kul att träffa alla igen, underbart! Ikällv är det lagfest som står på schemat, "kändisfest". Kan ju inte riktigt säga vad jag ska vara, det är en liten hemlis! Kan iaf avslöjja att vi är fem stycken som ska vara typ en "grupp". Min outfit är så jääääääääävla ful, hahah fy vad kul det ska bli.


Har nyss tryckt i mig tacos, till frukost. Det va rester kvar sen i går. Ska bort till nisse sedan och käka pizza och göra oss i ordning innan fiesten. Kanske att man borde ta en prommis innan? Tänkte på pizzan..


Tänkte bjuda på lite bilder, fast dock ytterstfå eftersom man är förjävla dålig på att komma i håg att ta kort...


         

Av marie-sofi överholm - 26 oktober 2010 20:30

Personal mötet idag blev långdraget, fattade mest inte så mkt, massa siffror och grejjer. Men det va en hel del intressant också faktiskt. Fick dessutom jätte god mat, sallad, räkor och en massa gott. När mötet äntligen va slut så tog jag en runda på stan, köpte ett par skossingar en klänning och lite små saker. Glömde att köpa hårspännen, får försöka överleva och köpa det någon annan dag. Har bara svarta och det ser förjävligt ut med dom nu när jag har blont hår!

   


Acke har laddat hem Bonniers körskola på datorn, så nu kan jag sitta och träna lite teori hemma, king enligt mig då jag inte orkar parkera ärslet på körskolan. Måste ta tag i det där jäkla körkortet nu trots att tiden egentligen inte räcker till riktigt.... Ska lägga mig i sängen nu med en tallrik fil och köra lite teori, och sen sova, jobb 06.30-14.00 i morgon, hörs!

Av marie-sofi överholm - 25 oktober 2010 18:50

Idag så kom lönen, så efterlängtat! Dock så fick jag inte alls lika mkt som jag borde, sucks! Får resten nästa månad, men behöver dom nu ju?


Har varit hemma hos mamma idag efter jobbet, hon va barnvakt åt Nomie eftersom Stefanie skulle jobba sitt första pass idag och andreas jobbade ju också såklart. Hon va så duktig och snäll, vi lekte en massa! Har jätte många söta bilder på mobilen. Har dock slarvat bort sladden så kan inte visa några... Behåller istället modell bilderna för mig själv, hiih.


Är ledig i morgon, har bara personalmöte 12-17. Ska sova hur länge som hellst! Nu ska jag ta och avfärga håret, tjingen!

Av marie-sofi överholm - 23 oktober 2010 20:16

Då är det väll dags att gå och lägga sig då, om man ska orka med jobbet i morgon. Söndag=mkt folk=mkt jobb. Slår väll på en film och somnar till den, godnatt!

Av marie-sofi överholm - 23 oktober 2010 11:34

Godmorgon! Jises, jag vaknade nyss. Helt otroligt, va länge sen jag fick sova så här länge.. Dock så har jag ont i huvudet, inte okej. Jag ska ju jobba i morgon, men det går nog över hoppas ja. Ska även jobba på måndag den kommande veckan, är alltid ledig måndagar men ska den här veckan jobba måndag istället för tisdag. Det låter nice ändå tycker ja. Hade en massa planerat på måndag, handla mat osv. Men acke ska också jobba på måndag i från 12.00-20.00 så vi hinner inte göra något då. Så vi ska åka idag ist, fast jag känner inte för det igentligen.. Men vi måste ju ha mat! Och när vi ändå är i birsta så ska vi ta en sväng på ikea, hoppas jag orkar!


Bjuder på två favoriter!

   

Älsklings brolle och sötfisen Nomie, helt klart två favoriter!

Av marie-sofi överholm - 22 oktober 2010 17:01

En liten snabbis bara


fortfarande sjuk

fortfarande uttråkad


Ska bege oss bort till acke mor och käka middag ikvl, och kolla på idol. mys kväll vill säga, tjing!

Av marie-sofi överholm - 21 oktober 2010 21:55

Jag är så uttråkad! Har en pojkvän som verkar vara senil! Han slutade jobba klockan åtta, direkt efter jobbet så skulle han till töva och fixa bilen med bror min, det skulle gå fort sa han! JO TJENA, två timmar senare, det vill säga nu, så har det gått två timmar sen han slutatde. Senil kallar jag det.......


Det är bara skit på tvn också, varför är det aldrig något bra för? Nu lägger jag mig udner dun täcket och sover. Gnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards