msö

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

28 juli 2010

Av marie-sofi överholm - 28 juli 2010 13:49

Goddagens! Har jobbat idag, 8-12, ett sånt där skönt pass. Lunchade med acke när jag slutade, och nu sitter jag här hemma hos honom och funderar på vad jag ska göra.  Ska ut och räka på mig sedan, mitt knä har svullt upp osv efter gårdagens träning. Så måste skippa träningen idag, blir en liten prommenad ist. Är så less på mina knän, skulle så gärna villja ha två nya.. Hockey sesången börjar snart, om typ två veckor. Måste vara 100 tills dess, bara måste. Bajs knän........ och bajs axel........ öhöhö. Jag som alltid har sagt att jag aldrig skadar mig och har varit jätte nöjd med det. Och nu sitter jag här, 19 år frisk i kroppen förutom, en nervskada i höger axel, vilket gör att jag inte kan använda den armen till 100% utan är några % invalid i den. I det högra knät va menisken krossad, fick operera bort den. Dålig styrka i hela knät, plus brosk och ett två centimeter stort överben vid knävecket. I det vänstra knät så har jag ett stort blåmärke inne i skelettet under knäskålen. Läkningstiden är minst år för detta, om man är försiktig. Och ni känner ju mig rätt, är inte så särskilt försiktig. Det har gått ett år nu sen jag skadade mig, och det är inte bra än. Så fort jag sätter knät i backen så dör jag typ. YEY! Ska aldrig mer säga att jag aldrig skadar mig, för när jag väl gör det så är de rejält.


Nu ska jag spela the sims tills acke kommer hem! woho

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie-sofi överholm - 29 november 2012 20:25

Jag kan inte ens med ord beskriva ett krossat hjärta.

Av marie-sofi överholm - 18 april 2012 15:00

Det här med att blogga, hur ska man hinna med det?Man ska liksom uppdatera överallt, hinner inte med mig själv!   Nu har jag skrivit två rader iaf, bättre än ingenting.   seya ...

Av marie-sofi överholm - 2 mars 2012 13:22

Ibland blir jag så jävla less! Orkar inte lyssna på en massa trams, "det är inte med avsikt" Nähe, vad är det då om det händer varje jävla gång? Och det får mig att undra, hur långt kan handlingarna gå, och hur länge är det okej med att säga att det ...

Av marie-sofi överholm - 21 februari 2012 13:00

Är inne i en riktig "känslobergochdalbanan", vet inte om ja ska skratta eller gråta! I natt grät jag, utan att ens riktigt veta varför.. Det är mycket som snurrar runt, mycket som jag inte kan förstå. Vill jag ens förstå? Det är mycket gammalt som dr...

Ovido - Quiz & Flashcards