msö

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Fredag!

Av marie-sofi överholm - 2 mars 2012 13:22

Ibland blir jag så jävla less! Orkar inte lyssna på en massa trams, "det är inte med avsikt" Nähe, vad är det då om det händer varje jävla gång? Och det får mig att undra, hur långt kan handlingarna gå, och hur länge är det okej med att säga att det va inte meningen? Jag blir besviken, less och känner fuck this.


I morgon bär det av till Södertälje och fortsättningen på vårat segertåg. Södertälje i morgon och HV71 på söndag. Blir en lång tripp, bussen är hemma igen måndag morgon 04.00 Tur att man inte har så mycket till liv satt det inte gör så mycket att vi kommer hem så sent.


Måste åka iväg till intersport senare idag, märkte igår att klubban ja fick för 3 veckor sedan är trasig!! Fjärde klubban, less man blir, fyfan.

Nu ska jag äta pannkaka och sedan ta en lång dusch, kan behövas. Ciaooo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie-sofi överholm - 29 november 2012 20:25

Jag kan inte ens med ord beskriva ett krossat hjärta.

Av marie-sofi överholm - 18 april 2012 15:00

Det här med att blogga, hur ska man hinna med det?Man ska liksom uppdatera överallt, hinner inte med mig själv!   Nu har jag skrivit två rader iaf, bättre än ingenting.   seya ...

Av marie-sofi överholm - 21 februari 2012 13:00

Är inne i en riktig "känslobergochdalbanan", vet inte om ja ska skratta eller gråta! I natt grät jag, utan att ens riktigt veta varför.. Det är mycket som snurrar runt, mycket som jag inte kan förstå. Vill jag ens förstå? Det är mycket gammalt som dr...

Av marie-sofi överholm - 10 februari 2012 12:08

Jag skulle passa som hemma fru, har stor städat, diskat, tvättat! Tycker faktiskt att det är ganska roligt, om man inte har något annat att göra vill säga.. Ska snart släpa mig hem, måste hämta massa saker och rasta brolle. Min förkylning verkar bara...

Ovido - Quiz & Flashcards