msö

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av marie-sofi överholm - 29 mars 2011 22:00

Fan, ja får ångest hela tiden! Den mesta ångesten ligger på körkortet just nu, ja pallar inte. Jag vill inte plugga..... Jag orkar inte. Men det skulle va jäkla nice att ha en rattlapp, kan ja ta mig vart ja vill när ja vill. Måste ta tag i livet lite, snart. Va och tränade med hockeygym idag, kul att träffa brudarna igen, va typ 3-4 veckor sen sist.. Stina berättade om hennes adopterade katt.

- hon sitter och skriker hela dagarna, hon verkar kåt hela tiden!

typ som mifi..

De va de fulaste på länge.......


Jag drömde en världs bäst dröm inatt, helt otrolig. Synd bara att den förmodligen aldrig blir sann.. Den fick tyvärr inget slut, för ja vaknade ju såklart. Har tränat fotboll idag också, gick väll bra och inget ben brytet. Ska in till stan och hämta ut nya handskar i morgon, mina är totalt slut. Jag känner mig helt slut, i skallen. Ska försöka sova så ja kommer upp i tid i morgon, godnatt!

Av marie-sofi överholm - 29 mars 2011 10:01

Godmorgon!

Jag ligger fortfarande i sängen, har ont i halsen och är snorig. Och jag som har planerat två träningar idag! Hoppas det blir bättre ju längre dagen går så ja kan träna. Lite halsont har väll inte hindrat mig förut. Brolle sitter och gör vacker tss brevid mig, undra vad han har på hjärtat?

Ovido - Quiz & Flashcards