msö

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av marie-sofi överholm - 6 mars 2011 19:00

Bara några småsaker som ska ner, dom åker ner på tisdag morgon.

 Ska knyta i hop filten, ifall att väskan skulle gå sönder så flyger inte allt i väg. Smart va?

Av marie-sofi överholm - 6 mars 2011 17:19

Shit, va trött jag är.. Tänkte att ja skulle vila en stund innan jag ska börja och stryka en massa kläder! Måste försöka packa klart idag, har fullt upp i morgon så då finns det ingen tid till det..


Vi vann mot luleå idag, med 3-0. Har haft lite måltorka, men idag så fick ja iaf sätta två puckar. Har nog aldrig vart så skönt att göra mål, två ganska fina också. Den här matchen va min sista, jag åker till thai på tisdag och missar både kval till riksserien och destrikslagsturneringen.. Litar på att girlsen vinner dom sista matcherna, ska ligga på plajjan och hålla tummarna. Jag slutade på 71 poäng i år, 39 mål och 32 ass. Rekord för att vara mig, så jag får väll vara nöjd.


Nu, fram med strykgärnet!

Ovido - Quiz & Flashcards