msö

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av marie-sofi överholm - 7 mars 2011 22:26

Har lagt mig i sängen, frågan är ju bara när man lyckas somna? Magen värker, tankarna bara snurrar omkring vilt.. Jag far till Thailand i morgon, gruvar mig till 1000 för den långa resan!! Vet inte hur många gånger jag har tänkt "tänk om vi störtar?!" Skit fånigt, jag vet. Men jag är rädd, dö rädd! Känner att det är en massa jag hade velat gjort innan jag åker, men får ta det när jag kommer hem, för störta det kommer jag väll inte att göra?

Eller hur?!


ääääh, ska puss på brolle hela natten! Kommer sakna min lilla gogris, pluttenutten min. 

     

Av marie-sofi överholm - 7 mars 2011 16:59

Jag är jätte irriterad, på allt. Hungrig är jag också!

Som tur är så får man go middag hemma hos andreas&stefanie, kanske bli på lite bättre humör då? Är dessutom sjukt nervös inför i morgon, är jätte flyg rädd..

Ovido - Quiz & Flashcards