msö

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av marie-sofi överholm - 26 mars 2011 15:10

Jises vilken huvudvärk! Dör vilken sekund som helst.

Fast någon som mår bra mycket sämre än mig idag är jäny, va och hämtade lite grejjer hos henne förut. Hon va helt död, så jag ska nog inte klaga över min lilla huvudvärk.. Börjar faktiskt bli lite trött nu, hur ska ja klara ännu en utgång ikvl? Det är lagfest med fotbollen, kan ju inte missa det eller. På med partyblåsan åter igen, fast blir nog svarta jeans ist, orkar inte avansera mer än så.

 

Min fina vän och jag, och badmössan

Av marie-sofi överholm - 26 mars 2011 08:48

Varför kan ja inte sova? Gick och la mig klockan fyra och vaknade halv sju, sen dess har ja inte sovit en blund.. Känner mig inte ett dugg bakis heller, skönt de iaf. Ligger fortfarande i sängen, borde ta i mig upp och äta lite frukost och sen ta en prommis med brolle. Han ser lite rastlös ut, dessutom så kan ja behöva rensa tankarna lite.


Vilken kväll det blev i går, lika knas som alltid. Och lika jävla roligt som alltid, med väldens bästa vänner. Blev en hel del knasiga filmer och foton, dom lär väll dyka upp nåndag.. Frågan är ju om an ens vill veta av dom? Kan tänka mig att dom inte är allt för vackra...

Ovido - Quiz & Flashcards