msö

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av marie-sofi överholm - 24 mars 2011 20:50

Ligger och funderar, ibland så tänker man inte längre än lillfingret alltså! Dum, dummare, dummast. Skärpning är det som gäller, right?

Av marie-sofi överholm - 24 mars 2011 15:14

Nu är man hemma, 24 timmars resa hem, förmodligen det jobbigaste på länge. En dålig mage, huvudvärk och feber. Känner mig mycket bättre nu som tur är. Fick ett varmt välkommande hem, brolle pinkade på sig av lycka! Han har nog saknat mig lika mycket som jag har saknat honom. Nu följer han efter mig vart ja än går, hjärtat mitt. Har packat upp resväskan, hade en hel del saker, den vägde 21 kilo!  Och ändå så känns det som om jag inte ha köpt så mycket, fick ju till och med pengar över så ska köpa ett par tiamo (skor) i morgon. wooooooho! Ska även umgås med mina fina brudar i morgon kväll, kommer bli as grymt och jävla ös.


Ska städa undan lite och sen sova en stud, ciao

Ovido - Quiz & Flashcards