msö

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av marie-sofi överholm - 1 mars 2011 22:21

Gud har nog något emot mig nu, ingenting går min väg! Ska vara glad över att ja ens har något hår kvar, så han kanske inte hatar mig helt ändå. Tappade större delar av mitt hår i går, fick fet panik när jag sköljde ur färgen och märkte att det föll tussar av hår! Har inte sovit något alls inatt, satt och googlade på korta frisyrer halva natten. Mitt liv va över, skulle ja behöva raka av allt? Fick en tid hos frissan idag klockan ett, mitt liv va inte över. Hon kunde fixa till det, halv hyffsat iaf. Mamma säger att ja ser mer vuxen ut nu.. Vill inte ha kort hår, men antar att ja får leva med det nu tills det växer ut igen.


Ha myst på bite line ikväll, oslagbart.

Nu ska ja ta och göra några mag och rygg övningar och sedan sova.

Ovido - Quiz & Flashcards