msö

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av marie-sofi överholm - 28 mars 2011 20:41

Älskar min morgon frilla, visst är den fin?

Fast, jag har hört att ärlighet varar längst, så ja får väll erkänna att den inte är så värts fin.

Av marie-sofi överholm - 28 mars 2011 15:50

Har varit möte, skönt att äntligen vara hemma.

Va med jäny i går, sov även där. Vi gick och solade och åt på big boy, as länge sen man käkade där. Pratade en massa om allt och ingenting. Slog på en film, och självklart somna jag... Är värdelös på att kolla på film efter 11, somnar som en stock. Fast har inte sovit mycket i helgen så behövde nog lite sömn.


I morgon så ska jag nog träna lite fotboll, va ett tag sen så lär ju inte gå nå vidare bra. Skulle behöva nya handskar också, ett måste. Hockeyn är ju slut nu, iaf is träningarna. Nu börjar fysen..

Resultat från säsongen.


 
Blev lite suddigt, men man ser ju ändå.

Har varit riktigt snäll i år jag, bara 9 utvisningar. Har dock inte spelat lika mycket i år, skador osv.


  

Ovido - Quiz & Flashcards