msö

Alla inlägg under februari 2011

Av marie-sofi överholm - 8 februari 2011 15:12

Va och solade med mormor igår, alla fräknarna ploppade fram.. Vad vill dom? Okej med lite, inte okej med mycke! Synd att man aldrig kan få någon färg, blir bara röd och prickig.. Måste börja sola nu fram tills Thailand, så ja inte bränner sönder mig där. Äter nå tabletter också som ska hjälpa till lite.

 

Mitt stackars höger  knä, svullet och fult. Kan nästan få det helt  rakt nu, kingking!

 

Av marie-sofi överholm - 8 februari 2011 09:58

Självklart sommaren, varmt och skönt väder, härliga sena sommar kvällar. Grillkvällar, myskvällar, ute kvällar! Att bara sitta på en uteservering och mysa, livet!


Idag är det tisdag, vi har match idag. Tyvärr så kan inte jag spela.. Hände en lite olycka i går på träningen, så mitt knä har vridit sig, jävla skit knä! Måste ha kryckor för att inte belasta benet, iaf idag. Hoppas ja slipper dom i morgon! Kan räta ut benet idag iaf, men det är fortfarande lite snett.. Ska ligga i soffan hela dagen och bara ta det lungt, be till gud lite kanske så jag slipper smärtan?

Av marie-sofi överholm - 5 februari 2011 18:39

Det spårar ur, det snackas bara en massa snusk, hela vårat rum stinker snusk, why? En hel bunt med tjejer, alla lika tokiga. iallafall vårt rum, som består av stina, issa, jennifer och mig. Ligger och kollar på Shrek nu och äter lite popcorn. Har haft lite frågesport, kom förmodligen sist, kunde ingenting förutom dom två frågorna som handlade om mig.


Vi talar inte om dagens match, end of story.

nya tag i morgon om vi säger så.


  HÄJdå

Av marie-sofi överholm - 4 februari 2011 18:33

Skulle allt bra villja träffa mannen i mina drömmar, om han nu finns?

Annars så skulle det inte vara fel och träffa BFF, alltså the one and only janna miliotaki!


Sitter på en buss med massa flickor och fnittrar, vi är på väg till skellefteå. Möter clemensnäs i morgon och luleå på söndag, hockey helg! Självklart så tänker vi ta full pott, nått annat finns inte! Funderar på om jag ska sova en stund, blev bara 4 timmars sömn inatt plus jobb på det.. Men hur fan lyckas man somna i en buss? blir en svår nöt att knäcka

Av marie-sofi överholm - 3 februari 2011 12:54


 

- Jag heter Marie-Sofi Överholm. Mitt dubbelnamn fick jag av mamma och pappa såklart, mamma tyckte att jag skulle hete Sofie och pappa ville att jag skulle heta Marie, så då blev det Marie-Sofi. Kunde väll lika gärna ha blivit Sofie-Marie, tur det inte blev så..
- Jag hatar när folk inte kan mitt namn utan säger typ "marie-louise, ann-sofi" BLIR FÖRBANNAD DÅ!

- Jag har ett blått och ett grönt öga (syns bara om man tänker på det.)

- När jag var liten så älskade jag att rida, va lite hästnörd.. Enda tills hästfan kastade av mig, det slutade med en nervskada i axeln, inge mer ridning efter det!

- Jag stod på skridskorna för första gången när jag va 2 år, mina bröder hatade mig för att jag bara va ivägen på isen.. Jag ville ju vara med dom! Idag är dom därimot glada och jag lirar upp dom i snöhögen lätt som en plätt ;)

- Jag hatar min vikt, men vad ska jag göra? tränar man så måste man äta, åså äter man lite till efter det!

- Jag är en riktig badkruka, alltså en riktigt en.. Vägrar sjöar och hav, det är på tok för kallt för min smak.

- Jag älskar hårdbrö, med massa pålägg, grönsaker osv. Sjukligt gott alltså.

- Jag brukar be till gud ibland.. När jag verkligen verkligen måste!

- Jag lever med magkatarr, mer eller mindre.

Av marie-sofi överholm - 2 februari 2011 15:09

Det är redan onsdag, sjukt vad veckorna går fort. Har hjälpt mamma i stallet, eftersom både mamma och pappa jobbar dagen idag. Snäll dotter jag är, höhö. Brolle gjorde mig sällskap, han sprang omkring och åt bajs.. Helt plötsligt så försvan han, jag ropade och ropade men han kom inte! Fick lite små panik, jag hörde hur han gnällde men hörde inte var det  kom i från. Kollade i alla boxarna men han va inte där. Alla dörrarna va stängda så han kan inte ha tagit sig ut. Men tro på fan, när jag öppnar ena stall dörren så kommer han springade in. Så frågan är ju hur fan han kom ut? öppnade och stängde han dörren själv? Läskigt.


Tänkte jag skulle pröva mig på en lista jag med, snodde den av jilly!


Dag 1  En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2  En person jag vill träffa just nu.
Dag 3  Min favorit årstid och varför.
Dag 4  Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5  Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6  Typ av killar jag faller för.
Dag 7  Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8  En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9  Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10  En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11  Någonting jag oroar mig för.
Dag 12  En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13  Mitt drömbröllop.
Dag 14  En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15  Någonting jag ångrar.
Dag 16  Innehållet i min väska.
Dag 17  En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18  Vad jag åt idag.
Dag 19  En bild på det jag köpte senast.
Dag 20  Min favorit film.
Dag 21  En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22  Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23  En låt som får mig att gråta.
Dag 24  Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25  Min favorithögtid.

Ovido - Quiz & Flashcards