msö

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av marie-sofi överholm - 28 februari 2011 23:07

Jag sitter med färg i håret, hoppas att det blir bra..

Åkte till träningen förut och kikade, sundsvall hade match så kollade lite på den också. Åkte och solade med nilsson när träningen va slut, sun city brevid helex är king! Ska försöka hård pressa den här veckan. Mormor ville åka och sola redan i morgon, men vet inte om det är så bra att sola två dagar på rad? Iaf inte med min hud. Snacka om att fräknarna har ploppat fram nu, ja dör..


Nu snart är håret klart, ska kika lite på tvn innan ja springer in i duschen och sen blire sängen. Godnatt!

Av marie-sofi överholm - 28 februari 2011 10:43

Helgens resultat blev en förlust och en vinst, vinsten mot Björlöven betyder att vi är klara för riksseriekval den 10 mars! Hur king är inte det?

Min match blev lite sisådär, hon fick matchstraff+5 minuter, jag fick en fotboll till knä och en öm rygg/nacke. Det gick till och med hål iknät. Fick alltså en tackling i ryggen en meter i från sargen, skönt! Vilade i tio minuter och sen försökte ja spela igen haltandes. Det gick, men de va inte alls så skönt! Idag så gör det jävligt ont, plus att ja har ont i halsen.. Ska ligga i sängen hela dagen, det är därimot döds skönt!


Måste packa lite också, vet inte alls vad ja ska ha med mig så det måste börjas i tid!

Ovido - Quiz & Flashcards