msö

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av marie-sofi överholm - 22 februari 2011 22:05

Jag är trött, sjukt jävla trött. Fast har ändå svårt att sova!

Somnade vid sju tiden i morse och sov till tolv, inte normalt fast lätt värt det. Mormor kom och hämtade mig, åt middag hos henne osv och sen skjusade hon mig till janna. Myste lite där med janna, anna och bällsi. Dock inge länge alls, åkte hen vid nio för mamma ville inte hämta mig senare.. Dags att skaffa egen rattlapp tänker ni nu, ja mamma ja ska! Snart iaf, kanske borde ta med mig körkortsboken till thailand? Låter som en bra idé.


Ska jobba 07-11 i morgon, backup. Känns lite onödigt att åka in för 4 timmar, men det bli ju en liten slant iaf. Ska ligga och lyssna på lite musik nu så kanske ja somnar in så småningom, godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards