msö

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av marie-sofi överholm - 20 februari 2011 20:49

Hahah ja, korkad?


Har legat i sängen hela dagen, så skönt! Lyssnat på en massa musik och bara tagit det lungt. Ska jobba i morgon så de är bäst att jag är utvilad.


king låten!

Av marie-sofi överholm - 20 februari 2011 15:12

Precis så här ska jag ligga hela dagen, i sängen med morgonrocken på! Med datorn på magen och med brolle vid mina fötter. Han ser också trött ut, så vi ska ha en riktig deg söndag. Känns som om jag har en kratta i halsen, ont som satan.


Som sagt, match i går...... Den talar vi helst inte om, det blev alltså en förlust. Skyndade mig hem, på med smink och kläder och sen vidare till jillsan som har fyllt år. Hade jätte trevligt där, som vanligt med girlsen. Vi drog in på memento,träffade zoffan min stjärna. Vi dansade och fulade oss. Va dock mycke äldre folk ute igår lite väl mycket. Annars så brukar det ju vara kul med blandat. Magnus va snäll och skjusade hem mig, fast han fick ju faktist 100 kr, snäll syster man är asså! Kanske ska ta och äta något? Börjar bli lite hungrig..


Ovido - Quiz & Flashcards