msö

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av marie-sofi överholm - 25 februari 2011 22:22

haha snyggt, lyckade precis blunda.. Ligger i sängen, ska försöka sova men lär inte gå så bra. Åker till övik i morgon, bussen går klockan tolv. Match mot modo och sen bär det av till umeå för match mot björklöven på söndag. Sista borta resan, och nästa söndag så har vi sista serie matchen! Känns lite sisådär, fast känner inte så mkt sug just nu så kan vara bra med lite "uppehåll". Vet inte hellerh ur ja ska göra med fotbollen i sommar? Måste ta mig en liten funderare..


För jag vet, jag vet att det inte har någon betydelse. Blir förbannad på mig själv! Men kan inte annat än erkänna, jag saknar det. Eller är det närheten som ja saknar? Eller bara känslan av att känna pulsen mot min kropp? Känslan av att vara kär, nykär. Fan va ja pladdrar, sova vare ju.

Av marie-sofi överholm - 25 februari 2011 14:32

Är barnvakt åt finaste Nomie, hon ligger och sover som en prinsessa i min säng. Jag ligger brevid och pillar lite på datorn. Undra ur länge hon kommer sova?


Bakade en kladd kaka förut medans nomie sprang omkring i gåstolen, hon rev och slet överallt busungen. Mamma har bjudit hem mormor och morfar på middag, magnus och paulina kommer också. Självklart Andreas och Nomie också, stefanie jobbar så hon kommer inte. Lite familjemys lixom. Har hört att det bjuds på tacos? Och självklart min goda kladdkaka till efterrätt. Ska inte äta något på hela dagen, så att ja kan äta extra mycket sen!



Ovido - Quiz & Flashcards