msö

Alla inlägg under februari 2011

Av marie-sofi överholm - 18 februari 2011 23:57

wildcats vs björklöven

15.30

gärdehallen

19 februari

 

Av marie-sofi överholm - 18 februari 2011 23:29

Gokväll!

Har haft många blandade känslor idag, men har nog mest vart besviken och förbannad. Att man kan behandla mäniskor så orättvist och fel? Jag blir förvånad, över att man kan ljuga så rakt upp i ansiktet om saker och ting. Arg och besviken, jag har offrat så mkt, och sen får man höra att det tydligen är mitt eget fel? Ni förstår säkert inte, kanske uttrycker mig lite fel, men det är så jag känner.


Har varit och åkt runt med mormor hela dagen, käkat pizza och köpt polkagrisar. Mamma och jag har suttit och tryckt i oss saltlakris hela kvällen! Fast, har ju tränat ockå, ett ispass. Efter träningen så skulle ja testa "färgbomben" ja köpte idag. Killen på trudes hjälpe mig så ja fick RÄTT färg, men ånej, det blev helt misslyckat! Tur att nilsson avrådde mig ifrån ha testa i hela håret, utan tog bara en liten sling, JISES! haha ja dör.

detta är resultatet:

 

Alltså, håret skulle bli ljusare med färgbomben, om jag hade fått den RÄTTA. Ja fick så klart FEL, så det blev rosa/lila. Tur tur tur att jag inte gjorde i hela håret, tur!

Av marie-sofi överholm - 14 februari 2011 23:23

Mitt ansikte svider, det gör jätte ont. Har fått nån reaktion, kan det va det nya sminket? Ser ut som hej kom och hjälp mig. Har ont i knät också, och i axeln, och i halsen. VAFAN, pallar inte.


Mår inge vidare bra alls, hjärnan&kroppen säger ifrån. Godnatt!

Av marie-sofi överholm - 13 februari 2011 23:11

Svårt svar, eller. Jag skulle leva livet, till max! Min miljon och jag, skulle resa världen runt och ba njuta.


Idag är det söndag, eller tja inte länge till. Helgen har gått fort, sjukt fort. Hade mys i fredags med middag osv. Igår va jag mest slö och trött. Körde ett ispass, och ja det gick väll sådär. Mitt knä mår verklighen inte så bra! Men överlevde och idag så spelade jag match, mot clemensnäs. Vi vann med 4-2. Bättre matcher ha ja gjort, åkte mest omkring och undrade om knät skulle dö eller inte. Rammlade dessutom ett antal gånger och dog. Jag dör mycket under mitt liv, förmodligen de ord jag använder mest, dog.


Alla hjärtans dag i morgon?

så överskattat!

Av marie-sofi överholm - 11 februari 2011 14:37

Den här listan blir bara svårare och svårare. Typ av killar jag faller för? Hur svårt som hellst att svara på ju.. Självklart så ska en kille vara snäll, ödmjuk och rolig men absolut inte mesig. Pallar inte mesighet, jag blir så mesig själv då. Självklart så är utseendet också en big deal, men det är inte allt. "insidan räknas också".. Humor måste vara bland det viktigaste, jag älskar att skratta! Som sagt, börjar hata denna lista nu..


Håller på och fixar inför kvällen, blir lite mysmiddag här hemma i berg. Har gjort en kladdkaka som ska serveras till efterrätt, hoppas att den vart tillräckligt kladdig och inte torr. Ska hoppa in i duschen nu och efter det börja med maten, tjing!


Av marie-sofi överholm - 10 februari 2011 13:54

Jag vill ha en hel kropp, mer än något annat! Alltså inga skador eller smärtor. Är sjukt leds på det nu, vill vara hel och frisk. Jag vill kunna göra som alla andra, inte vara "särbehandlad".Jag vill kunna göra 10000 tals armhävningar eller liknande övningar, men min axel till låter inte det. Vill kunna göra alla sorts övningar med ben, kunna springa hur långt som hellst, men mina knän tilllåter inte det. Så nya knän och en ny axel, tack. Det är vad jag vill ha mer än nånting annat just nu.


Av marie-sofi överholm - 9 februari 2011 13:18

Jag har inga speciella mål, inga drömmar eller önskingar heller.

Fast de klart, skulle ju inte va helt fel och gifta sig med en sten rik snygging och flytta till ett varmare ställe! inte helt fel..


Jag har bara tagit det lungt idag. Knät är bättre, det blir bättre och bättre för varje dag som går. Hoppas kunna träna på lördag och eventuellt spela match på söndag. Mormor kom förbi förut, vi åkte till plajjan och solade. Brände mig lite, inte okej. Både jag och brolle ha duschat idag, han blev så mjuk och fin min lilla prins! Nu ligger han och gnäller, han vill förmodligen ut och busa, men han är fortfarade blöt så det blir ingeting av med det. Kanske borde ta hårfönen på han?


Va och hämtade lite paket igår, bekinin hade kommit och löshåret jag beställde i helgen! Tajmahal är verkligen snabba med leveranserna. Beställde lite längre åhr den här gången, så få se hur det blir.

Ovido - Quiz & Flashcards