msö

Alla inlägg den 24 april 2011

Av marie-sofi överholm - 24 april 2011 23:12

Varför ringer hemtelefonen nu? Alla har gått och lagt sig och sover mer eller mindre.

Ska kapa sladden till skiten, blir så jävla irriterad!


Jag har tagit mig en lång dusch och nu har jag bäddat rena lakan, helt underbart. Har jobbat idag så är lite trög i kolan. Jäny tyckte att vi skulle dra ut, är sjukt trött och är lite snorig osv så stannade hemma. Efter jobbet så for jag bara hem och bytte om sen svingade jag mig upp på cykeln och begav mig mot stan. Hade motvind hela vägen, sjukt irriterande. Myste med janna ute i solen, snackade skit, yrade runt på sjukhuset, en tur upp till norra, såg björnar(fast janna säger att det va två hundar, men jag svär de va två björnar).. Har inte ätit någon riktig middag heller, inte likt mig. Men har ätit "julskinka", så jäkla gott! Har gluttat lite på tv också, säger bara hem till midgård! KLOCKRENT.


Nu ringer telefonen igen, vafaaaaaaan!?!


Ovido - Quiz & Flashcards