msö

Alla inlägg den 12 april 2011

Av marie-sofi överholm - 12 april 2011 23:12

Mitt tålamod är sämt, har suttit med den här skiten i två timmar nu. Orkar inte mer så ja ger upp. Nya tag i morgon? Har väll inge annat val..


Har slitit bort mina fina naglar ja gjorde i Thailand, de va inte mitt rätta ja så kände att det va lika bra. Nu är mina naglar jätte tunna och sköra. Dom har dock blivit långa, men dom går väll av snart.. Jag har fortfarande ont i halsen, ska ta en kopp te och krypa ner under täcket. Det blir en lång dag i morgon med möte, träning osv. Godnatt!

 

Av marie-sofi överholm - 12 april 2011 17:04

Min vecka är fullsmäckad, känns skönt så ja har nått att göra.

Har möten, träningar, mys kvällar, utgång, match och massa mer!


Nu ska ja fixa mat och sen dra iväg på träning, och när ja kommer hem så ska ja nöta fas a, ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards