msö

Alla inlägg den 1 april 2011

Av marie-sofi överholm - 1 april 2011 18:25

Jag är så trött så trött..

Hade det jätte mysigt i går på allstar, tråkigt att cassie och jodi ska lämna oss bara! Hade inte ätit på hela dagen så ja slängde i mig maten och fick världens paltkoma.. Fick skjuts av pia hem till janna, tur att ja slapp gå. Vi myste och snackade skit, jag, janna, anna och bälla. I dag så har jag och janna solat och simmat. vart lite fel när vi la i pengar så vi solade i 24 minuter! Jag borde vara bränd räka, men klarade mig ganska bra faktiskt. Vi slog rekord på simmningen, 60 längder! Är helt slut i både kroppen och huvudet nu. Och vet ni, jag tycker så mycket om jäny, en riktig bff!


Ikväll ska jag bara ta det lugnt, bara chilla i soffan. Jobb och utgång i morgon, längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards