msö

Alla inlägg den 23 april 2011

Av marie-sofi överholm - 23 april 2011 20:52

   

Gjorde mumma mat idag, torsk, grönsaker och sås. Hade absolut ingen fantasi så det fick bli enkelt, men gott! Har börjat ändra mig om klänningen, är tänkt att ja ska ha den på valborg, men ja vette fan. Vill vara barbent men det lär vara för kallt för det.. Ska nog åka till birsta i veckan och byta den. Föresten, varför ser mina ben dö bruna ut och armen helt krit vit? Knas.


Nu ska jag försöka sova, lär ju inte gå, men ska försöka iaf.

Godnatt!

Av marie-sofi överholm - 23 april 2011 11:12

Herregud vilken kväll det blev i går, fulltankad om man säger så.

Träffade jätte många roliga människor, yngre och äldre. Blev bjuden på både de ena och de andra... Har dessutom världens bästa vänner, ni är grymma (ni vet vilka ni är)!


Idag har jag ångest, som alltid efter att jag har varit ut.. Ligger alltid i sängen hela dagen och mår skit, men de är lätt värt de. Fast idag ska ja faktiskt pallra mig ur sängen, tänkte ta en cykel tur till matfors och tillbaka. Fast endast för att köpa chips och dipp, ska mysfeta ikväll och somna tidigt. Ska jobba 05.30-14.00 i morgon, knas!



Ovido - Quiz & Flashcards