msö

Alla inlägg den 11 april 2011

Av marie-sofi överholm - 11 april 2011 20:53

Jag är mjuk, förbannat jävla mjuk innanför pannbenet.

Jag viker mig lätt, för minsta lilla. Blir så förbannad på mig själv!

Jag kommer att falla tillbaka, även fast ja inte vill.

Frågan är ju ifall du finns kvar och tar emot mig då?


Jag hade allt, och nu har jag inget.

Av marie-sofi överholm - 11 april 2011 14:58

Herrarna i huset, snarkandes brevid varandra..

Inte lätt att sova när båda två ska komma och trängas och föra ett jävla liv.

Sune är expert på att snarka och brolle börjar ta efter honom. Snacka om livsnjutare!


Har övningskört idag, till birsta och tillbaka. Gick as bra, är ju king på det där ja. Fast, vi får väll se hur det går i morgon.. Mina mage kommer att hinna slå 100 frivolter innan elva i morgon! Ingen big deal egentligen, men ni vet ju hur jag är. Oroar mig över minsta lilla. Ska duscha och hjälpa mamma med maten nu, sen så får vi se vad kvällen ha att erbjuda.

Ovido - Quiz & Flashcards