msö

Alla inlägg den 8 april 2011

Av marie-sofi överholm - 8 april 2011 23:30

Gokväll mina vänner!
Det har hänt mycket idag. Va med janna och bälla i går och surrade skit. Slaggade över hos janna eftersom vi skulle upp idag och uträtta lite ärenden. Vi båda va nog helt slut igår, jäny har jobbat som en tok och jag har tränat som en tok. Vi va som två 14 åringar och skrattade åt allt! I morse så tog vi en promenad till stan och kikade lite, tog ut pengar och gick en sväng till körskolan. Det ser bra ut, mer än så säger ja inte!
Vi solade och gick till sporthallen och simmade. Seriöst så måste de va nå fel på oss, seriöst. Fanns nog ingen av det manliga könet som inte blev påsatt av våra ögon. Sjukt!


Magnus kom och hämtade mig när vi va klar, blev en sväng till timrå och sen hem till töva. Såklart så pajjade bilen på töva vägen så andreas fick komma och bogsera oss.. Tiden blev knapp så han bara slänga på mig lite smink och kläder för att sedan åka ner till bergsåker. Det har varit Wildcats trav dag ikväll, så va där och minglade med tränarna + issa och jennifer. Åt god mat och drack gott. Vid bordet mitt emot så satt det en riktig hunk! Så ja hade ju de ja kollade på hela kvällen, blev några pinsamma ögonblick då ja glömde bort mig själv stirrandes.. Men det bjuder ja på!

Ovido - Quiz & Flashcards