msö

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

23 augusti 2010

Av marie-sofi överholm - 23 augusti 2010 15:43

Hahah även, " nu kan du skriva med olika färger i dina inlägg"

Smart där, roligt.


Har varit så upptagen med lägenheten, fast det mesta är gjort nu, vi ska bara lägga golv överallt och måla+tapetsera i sovrummet. Sen så är det klart! Vi ska byta bänkskiva och kakel i köket också men det blir nog lite senare. Sen så ska det ju städas en massa, grov städa.. Det kommer nog att bli det jobbigaste. Hoppas vi kan börja flytta in möblerna och allt i helgen. Löning på onsdag, då ska vi åka och shoppa en massa! wihoo, som jag har längtat efter det! Gå runt på ikea och plocka allt som behövs och lite till.


Idag så började alla barnen i skolan, BARNEN. Jag är tydligen inget barn längre eftersom jag inte fick infinna mig i skolan. Jag har ju lixom tagit studenten. Hur sjukt är inte det då? Jag tycker att det är sinnes, inge mer skola. Fick dessutom höra att det serveras potatisbullar idag på åkersvik. Hur underbart lät inte det? Dessa underbara potatisbullar, helst med bacon kross till. Saknar åkersvik, saknar hp07b.. Saknar dock inte mina mentorer, men en hel del andra lärare saknar jag faktiskt...

 
 
marsPaJn

marsPaJn

25 augusti 2010 20:21

FAN! nu får man ju aldrig mer uppleva någon utav dina potatisbulleattacker :(

http://billy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie-sofi överholm - 29 november 2012 20:25

Jag kan inte ens med ord beskriva ett krossat hjärta.

Av marie-sofi överholm - 18 april 2012 15:00

Det här med att blogga, hur ska man hinna med det?Man ska liksom uppdatera överallt, hinner inte med mig själv!   Nu har jag skrivit två rader iaf, bättre än ingenting.   seya ...

Av marie-sofi överholm - 2 mars 2012 13:22

Ibland blir jag så jävla less! Orkar inte lyssna på en massa trams, "det är inte med avsikt" Nähe, vad är det då om det händer varje jävla gång? Och det får mig att undra, hur långt kan handlingarna gå, och hur länge är det okej med att säga att det ...

Av marie-sofi överholm - 21 februari 2012 13:00

Är inne i en riktig "känslobergochdalbanan", vet inte om ja ska skratta eller gråta! I natt grät jag, utan att ens riktigt veta varför.. Det är mycket som snurrar runt, mycket som jag inte kan förstå. Vill jag ens förstå? Det är mycket gammalt som dr...

Ovido - Quiz & Flashcards