msö

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av marie-sofi överholm - 2 augusti 2010 15:24

Nu har jag gått ett varv här i granloholm. Snacka om att jag virrade bort mig ett antal gånger.. Massa äckliga kusar vare överallt, urk. I morgon så ska jag träna, även fast knät inte alls är bra. Känner att jag måste, så det får väll bära eller brista.


Nu blire the sims tills acke kommer hem!

Av marie-sofi överholm - 2 augusti 2010 09:10

Godmorgon! Är uppe med tuppen idag, även fast jag inte behöver. Känns lite drygt faktiskt att jag inte kunde sova längre...  Acke smsade vi halv nio så jag vaknade, och efter det så gick det inte att somna om. Sitter hemma hos honom nu och funderar på vad jag ska göra, har ingen nyckel så tar mig ingenstans!


Ikväll så ska vi åka och kolla på två eller tre lägenheter, det beror på hur många vi hinner. Dom va jätte fina på bilderna iaf, så vi får väll se hur dom ser ut i verkligheten.


Dra i gång och spela lite the sims kanske? yes dude

Ovido - Quiz & Flashcards