msö

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av marie-sofi överholm - 13 augusti 2010 12:58

Tjenis bloggen!

Kunde inte alls sova i morse efter att acke åkt till jobbet. Låg och vred och vände på mig hela morgonen tills jag till slut fick nog och klev upp. Klockan va då halv tio. Nu är klockan snart ett och jag har hunnit med en massa saker. Har varit och köpt tapeter med mamma, hadlat nudlar, glott på tv, duschat, diskat osv. Det är bara jag och emma hemma är hos ackes mamma. Vi sitter vid varsin dator och nördar. Är sjukt sugen på mina nudlar jag köpte, borde dock spara mig tills en timme innan träningen som börjar klockan fem.


Idag så har jag och acke varit tillsammans i 1 månad. Eller 3 år och 1 månad, eller 2 år och 10 månader. Man säger som man vill. Men vi säger nog 3 år och 1 månad, minus ett uppehåll typ. Ja så får det bli! Kär som aldrig förr är vi iaf, och det är väll det som räknas? Båda två va sjukt sugen på mcdonalds härom dagen, så ikväll efter att acke har slutat så blire donken! Och förmodligen någon öl i stan efter det. Det blir en tidig kväll eftersom acke ska upp och jobba, och jag ska väll fixa i lägenheten hela morgon dagen. Det är typ vad helgen kommer att bestå av, fix oxh trix. Ska hinna med och spela match på söndag med, hemma mot Hudik. Det tre poäng som gäller!

Ovido - Quiz & Flashcards