msö

Alla inlägg under april 2010

Av marie-sofi överholm - 13 april 2010 21:02

Ny tränad, ny äten och snart ny duschad. Skulle sitta fint med en renbäddad säng, men har varken lust eller ork så det får bli en annan dag. Ska försöka hålla mig uppe längre än 22.00 ikväll, har ju trots allt en döds skön sovmorgon i morgon. Lär väll inte bli så men man kan ju iaf ge det ett försök.

Av marie-sofi överholm - 13 april 2010 16:39

Det är inte som förut, inte alls. Saker förändras och jag är mer förvirrad än vanligt. Får låta det gå några veckor och se hur det känns.


Andra dagen av apun är avklarad, bara 5 veckor och tre dagar kvar! Har plockat och grejjat, fötterna ha typ frätit bort känns det som, är helt slut. Börjar klockan 12 i morgon, grymt med sovmorgon åste jag säga. Middag nu och sen träning, jippeeey

Av marie-sofi överholm - 11 april 2010 20:15

Är hemma i från hassela, underbart kul ha jag haft! Skit fint väder, härligt folk och en jädrans massa skratt. Partajj både fredag och lördag, lyckades hålla mig lagomt rund under fötterna båda dagarna. Många timmars sömn ha det ju såklart inte blivit, ska lägga mig i sängen och slappa så jag är pigg i morgon.


 

Av marie-sofi överholm - 10 april 2010 10:10

Har dundrande huvudvärk!

Jag och pia ligger i sängen och slöar medans dom andra är i backen, att dom orkar?

Av marie-sofi överholm - 9 april 2010 09:10

Godmorgon! Försökte verkligen sova länge idag, men det gick åt pipsvängen. Har en massa saker jag måste göra idag, måste ta mig in till stan på något sätt och träffa magnus. Ska färga utväxten också, den är enorm, super blond? Jag orkar inte..... ffäan.


Måste packa klart, sen flörta lite med pappasen så han skjutasar mig in till staden. Later!

Av marie-sofi överholm - 8 april 2010 14:05

Det närmar sig fredag, woho! Har packat och donat lite inför helgens bravader. Vart också tvingad att gå ut och mocka... Brolle vart dock jätte glad, han älskar häst bajs! Nu är han full i spån så måste damsuga och borsta han lite. Lång päls är inte att rekomendera hälsar han. Ska göra mig något att äta och slå mig ner framför tvn. Sedan väntar tre träningar, peppa!


   

Mina älsklingar!

Av marie-sofi överholm - 7 april 2010 11:48

Shit, det är redan onsdag! Det va väll nyss måndag? Tiden går så fort.. Snart är påsk lovet slut och då börjar praktiken. Har träningsvärk i hela kroppen, i varenda liten muskel som finns. Intervaller i måndags, fys+fotbolls träning i går, is träning i kväll, is+fys+fotboll i morgon. Och så kommer väll schemat att se ut de närmaste månaderna..


Har nyss ätit frukost, yogurt och hårdbrö mackor. Sitter och funderar på vad jag ska göra idag, stan en sväng innan träningen kanske? Borde sola lite också, känner mig som en riktig blekfis. Besökte birsta med mormor i går, hittade en par riktiga smaskens tiamo för halva priset! Skor till studenten, så nu har jag iaf nått att ha på fötterna, nu är det bara klänningen som saknas. Fast skorna är otroligt höga, så måste öva lite att gå i dom.. Lär väll sluta med att jag stuka båda fötterna eller nått, med min tur så vet man ju aldrig.

Av marie-sofi överholm - 5 april 2010 13:06

Jag ska ta det lungt, luta mig tillbaka och njuta av mitt livs sista påsklov!

Ovido - Quiz & Flashcards