msö

Alla inlägg under april 2010

Av marie-sofi överholm - 21 april 2010 20:10

vart är livet på väg?

dusch och sen sängen.

Av marie-sofi överholm - 19 april 2010 20:00

Hem kommen i från "jobb" och fys träning. Sjukt stressig dag, skönt att bara tare lungt resten av kvällen. När jag kom hem så möttes jag av en mindre rolig syn, saker övrallllllttt! Och vem är boven tro? Inte alls så svårt att lista ut. Mamma damsög i går, måste nog damsugas idag med, ligger toalettpappers bitar överallt :o skräp hund!


Praktik 09.00-15.30 i morgon, 15.45 så bär det av till ö-vik för fotbolls match. Hemma sent i morgon, tur att jag inte börjar förns 11 på onsdag. Dagarna går sjukt fort, tur är väll det.

Av marie-sofi överholm - 18 april 2010 19:17

Känner mig sjukt leds på skit snack, hua. Och hur kan folk tro att man är så dum? Nästan så att det är lite skratt retande.


Vi van mot Ope med 4-2, fint lir imellan åt. Är sjukt trött, ska slå mig ner i soffan och ligga där resten av kvällen.

Av marie-sofi överholm - 18 april 2010 12:05

Sitter och laddar med lite cola, muuums. Får inte glömma och berätta att eloise vrålar i högtalarna. Införskaffade mig dessutom nya dojjer och nya handskar i onsdags, sjukt nice.

     



Av marie-sofi överholm - 18 april 2010 11:01

Tjenis penis. Är något trött idag, kom i säng väldigt sent igår.. Va ute på bil träffen i birsta, snacka om att det blåste! Kunde ju ha önskat om bättre väder. Fast kanske ska vara glad över att det inte regnade.


Match idag, selånger vs ope IF 16.00 vesthagen

Tagga!

Av marie-sofi överholm - 17 april 2010 11:15

Godmorgon! Sov till halv elva idag, välbehövligt vill jag lova. Undra vad denna dag har ha bjuda på. Ska ta en promenad med brolls och sedan cykla till matfors och sola. Vad har kvällen att bjuda på då? Blir nog lungt, eller partajj. Just nu så är det någon som river övervåningen, förmodligen brolle och sune eftersom det bara är vi hemma.. Den där busen har fått fart på gamm sunis.


För en stud sedan så plingade det på dörren, jag öppnade och där stog två små pojkar som hade cyklat vilse. Dom skulle cykla till Statoil som ligger cirkus 2 km här ifrån, dom hade alltså cyklat 2 km för långt och visste inte alls vart dom var.. Lillen grät och va helt förtvivlad. Så ringde upp pappan och han kom och hämtade dom. jobbigt och cykla 2 km förlångt, det skulle jag aldrig orka!

Av marie-sofi överholm - 16 april 2010 19:09

Så här kan det se ut efter en fysträning på Gärdehov med wildcattern!

Efter ett par antal "vårullar" så ömmar höfterna nått fruktansvärt. Kan jag

ens ha jeans på mig? Svar nej.

 

Det blir en lunnnnnnnnnnnnnnnnnng fredag, är helt utmattad efter första veckan på apun. Nu är det bara 5 veckors arbete som återstår. Funderar på om jag ska cykla och köpa chips, eller så frågar jag mamma om hon kan skjutsa mig?

...

Av marie-sofi överholm - 14 april 2010 20:51

vad vill jag?

vad är det jag verkligen vill!

förut såva jag så himla säker, men så är det inte lägre

Ovido - Quiz & Flashcards