msö

Alla inlägg den 28 april 2010

Av marie-sofi överholm - 28 april 2010 16:38

   

Har städat och donat på mitt rum, hittade igen mina älskling shorts som jag trode att jag tappat bort! Dock så måste låren ha växt lite i vinter, vart lite tajt när jag vek upp dom! Men antar att det är muskler som har ökats, har varit mycket träning i vinter satt. Dock så har fettet nog ökat på andra ställen, men man lever ju bara en gång! eller visst va det så? Fick min student mössa igår, nu va det inge fel tryck på den, den va super fin! Paketet i från hm kom också, hel kär i min nya bh.


Av marie-sofi överholm - 28 april 2010 12:32

Kom nyss hem i från en timmes promenad med brolle, magen måste komma igång lite. Börjar bli lite krasslig i halsen också.. Brolle vart helt slut, han ligger helt utslagen  soffan. Jag vart ganska trött själv, blir nog soffläge nån timme.


Måste göra en köp lista tills på fredag, mkt som måste inhandlas!

Ovido - Quiz & Flashcards