msö

Alla inlägg den 1 april 2010

Av marie-sofi överholm - 1 april 2010 10:08

Godmorgon! Jag var uppe med tuppen i morse eftersom acke skulle i väg. Döds trött så for jag med mamma och handlade massa mat. När jag kom hem så möttes jag av en sprudlande glad hund, med en ros i munnen!

 

Det va såklart en plast ros som han hade varit och snott på mitt rum. Han hittar alltid på rackartyg den lila plutten. Han tror nog att han är större än vad han är.. Vakthunden min!


Mormor och morfar har nu landat i Stockholm, ska följa med mamma och hämta dom vid tåget vid tolv tiden. Förmodligen så är dom välstekta så man lär ju känna sig som blekfis.. Efter det så väntar hockey träning, mat, fotbollsträning. andreas och Stefanie flyttar in i huset idag, så måste förbi och kika där också. Tuff dag framför mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards